رونمایی از محصول جدید فرش ماشینی ابریشم


کاشان و آران و بیدگل را، همه، با فرش می‌شناسند؛ از گذشته‌های دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 18 آبان 1400 ] [ 16:10 ] [ آناشید ]

مروری بر سبک معماری نئوکلاسیک


فلسفه و تمدن کلایک یونان و روم باستان، شالوده فکری و اجتماعی تمدن مغرب زمین را تشکیل می دهد و طی 2500 سال گذشته، همواره فلسفه کلاسیک در بینش ذهنی و کالبد فیزیکی تمدن غرب مشهود بوده است. معماری غرب نیز از این امر مستثنا نبوده و معماری کلاسیک پیوسته در کلیه دوران های تارخی مغرب زمین مطرح بوده است.

در سرزمین غرب، معماری یونان و روم باستان به عنوان معماری کلاسیک نامیده می شود. در طی قرون وسطی، معماری رومانسک (رومی وار) و پس از آن معماری رنسانس و باروک، با الهام از معماری کلاسیک عصر باستان طراحی می شدند. در طی قزون 18 و 19 میلادی، معماری نئوکلاسیک (کلاسیک جدید) مهم ترین سبک معماری در غرب بوده است.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 2 آبان 1400 ] [ 11:57 ] [ آناشید ]

هلو ، میوه های خوشمزه ، آبدار و البته مفید!


هلو میوه ای خوشمزه و رنگارنگ است که به دلیل طعم دلپذیر و عطر خوبش در بین طرفداران زیادی طرفدار دارد. هلو میوه تابستانی است و در برخی از شهرهای ایران کشت می شود.

جالب اینکه هلو از نظر طعم محبوب ترین میوه در جهان است.

هلو را می توان تازه و به شکل برگ هلو ، کمپوت شلغم ، مربای هلو و آب هلو مصرف کرد.

بسیاری از مردم می گویند که هلو از چین سرچشمه گرفته است و برخی این فاجعه را میوه ای با منشاء ایرانی می دانند. البته کتابهای قدیمی نشان می دهد که منشا اصلی هلو چین بوده است. چینیان باستان از میوه هلو در اساطیر و نوشته های آنها یاد می کردند و این میوه را نمادی از ابدیت و قدرت می دانستند.

در این مقاله می خواهیم باغ صد تا صد نهال را به شما معرفی کنیم و از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما باشید.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 2 آبان 1400 ] [ 11:55 ] [ آناشید ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]