فرش طلاکوب چیست؟


در دورانی زندگی می‌کنیم که هر روز شاهد تحول و جدیدتر شدن محصولات هستیم در این بین صنعت فرش ماشینی


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 6 آذر 1400 ] [ 21:15 ] [ آناشید ]

موسیقی، پاسخی برای درمان آلزایمر


محققان علت تمایل بیماران آلزایمر به حفظ خاطرات موسیقی را شناسایی کرده اند. محققان بنیاد Pasquale Margal در اسپانیا، که در تحقیقات علمی در مورد بیماری آلزایمر تخصص دارد، کشف کردند که چرا خاطرات مرتبط با موسیقی همچنان در مراحل پیشرفته در بیماران آلزایمر حفظ می شود. محققان دریافتند که برخی از آهنگ‌های مرتبط با تجربیات شخصی، بخش‌هایی از مغز را غیر از آنهایی که در فرآیند حافظه نقش دارند، فعال می‌کنند.

این بنیاد در بیانیه ای توضیح می دهد که حافظه معمولی به یک شبکه عصبی مجازی (DMN) متصل است. بر این اساس، یادآوری وقایع بیوگرافی مربوط به قطعات خاصی از موسیقی با محرک های شنیداری و دیداری مرتبط است. این مطالعه که توسط مرکز تحقیقاتی Pascual Margal و مرکز تحقیقات مغز بتا بارسلونا (BBRC) ترویج شد، تحریک مغناطیسی شبکه‌های مغزی را شناسایی کرد که هنگام گوش دادن به موسیقی مرتبط با حافظه و همچنین موسیقی غیرمرتبط با حافظه فعال می‌شوند.



موضوعات: اخبار فرهنگی,
[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] [ 19:27 ] [ آناشید ]

دانلود آهنگ های محسن یگانه top song


محسن یگانه در 23 اردیبهشت 1364 در تهران به دنیا آمد . وی در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی، تنطیم کننده، نوازندگی و ترانه‌سرایی پاپ ایرانی فعال میباشد. محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران تحصیل میکند

بعضی از آهنگ هایی که پیشنهاد میشه بهتون که حتما تایم بزارید و آهنگ های دلنشین را گوش بدهید. اگر هم تمایل داشتید همه ی آهنگ های شاد مهر را گوش بدید روی این لینک دانلود آهنگ های محسن یگانه کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ های بیشتر از خواننده های مورد علاقه ی خارجی و ایرانی به سایت آهنگtop song مراجعه کنید و با بهترین کیفیت آهنگ مد نظرتون را دانلود کنید.



موضوعات: اخبار فرهنگی,
[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 4 آذر 1400 ] [ 19:25 ] [ آناشید ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]