نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 1)


هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.

آزمایشگاه‌هایی در دل مرکز بازدیدکنندگان مایکروسافت وجود دارد که بازدید از آن‌ها برای عموم مردم میسر نیست و تنها برخی از کارشناسان و خبرنگاران اجازه ورود به آنجا را دارند. در این آزمایشگاه هدست واقعیت مجازی هولولنز 2 مایکروسافت نیز قرار دارد و درواقع بازدید از آزمایشگاه آن می‌تواند به مانند یک سفر علمی-تخیلی نیز تلقی شود.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 5 دی 1400 ] [ 14:59 ] [ آناشید ]

اشتباهات رايج مديران وب سايت


شما به عنوان یک مدیر وب سایت باید اطلاعات دقیقی از مراحل راه اندازی سایت از ابتدا تا انتهای کار و همچنین در حین راه اندازی سایت داشته باشید تا به موانع و مشکلاتی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد برخورد نکنید.
پشتیبان وردپرس بصورت جامع تمام اشتباهات رایجی که یک مدیر سایت وردپرسی انجام می دهد را بیان کرده و توضیح می دهد و روش های صحیح انجام کار را مرحله به مرحله در این دوره آموزشی به شما آموزش می دهد.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 5 دی 1400 ] [ 14:54 ] [ آناشید ]

تلویزیون ال ای دی Samsung AU8000 سامسونگ اسمارت 40 اینچ


تلویزیون 4K سامسونگ مدل 85AU8000 از سری محصولات صفحه تخت این کمپانی می‌باشد که دارای نمایشگر LED است. ولی تفاوتی که این محصول سری AU8000 با برخی دیگر از تلویزیون‌های ال ای دی دارد در این است که از وجود فناوری Crystal UHD بهره می‌برد که باعث خواهد شد توانایی بیشتری در نمایش تصاویر داشته باشد. این فناوری رنگ‌های کریستالی پویایی ایجاد می‌کند که موجب غوطه‌وری کامل شما در صحنه‌ها خواهد شد.


موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: تلويزيون سامسونگ 55au9000 , قيمت جديدترين تلويزيون سامسونگ 2019 , تلويزيون سامسونگ 55au8000 , قيمت تلويزيون سامسونگ tu9000 , تنظيمات تلويزيون سامسونگ au8000 , تلويزيون سامسونگ 65au8000 , قيمت جديدترين تلويزيون سامسونگ 2021 , جديدترين تلويزيون سامسونگ 2020 , ليست قيمت تلويزيون 85 اينچ سامسونگ , تلویزیون 2021 ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 1 دی 1400 ] [ 11:41 ] [ آناشید ]

مروری بر سبک معماری نئوکلاسیک


فلسفه و تمدن کلایک یونان و روم باستان، شالوده فکری و اجتماعی تمدن مغرب زمین را تشکیل می دهد و طی 2500 سال گذشته، همواره فلسفه کلاسیک در بینش ذهنی و کالبد فیزیکی تمدن غرب مشهود بوده است. معماری غرب نیز از این امر مستثنا نبوده و معماری کلاسیک پیوسته در کلیه دوران های تارخی مغرب زمین مطرح بوده است.

در سرزمین غرب، معماری یونان و روم باستان به عنوان معماری کلاسیک نامیده می شود. در طی قرون وسطی، معماری رومانسک (رومی وار) و پس از آن معماری رنسانس و باروک، با الهام از معماری کلاسیک عصر باستان طراحی می شدند. در طی قزون 18 و 19 میلادی، معماری نئوکلاسیک (کلاسیک جدید) مهم ترین سبک معماری در غرب بوده است.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 2 آبان 1400 ] [ 11:57 ] [ آناشید ]

هلو ، میوه های خوشمزه ، آبدار و البته مفید!


هلو میوه ای خوشمزه و رنگارنگ است که به دلیل طعم دلپذیر و عطر خوبش در بین طرفداران زیادی طرفدار دارد. هلو میوه تابستانی است و در برخی از شهرهای ایران کشت می شود.

جالب اینکه هلو از نظر طعم محبوب ترین میوه در جهان است.

هلو را می توان تازه و به شکل برگ هلو ، کمپوت شلغم ، مربای هلو و آب هلو مصرف کرد.

بسیاری از مردم می گویند که هلو از چین سرچشمه گرفته است و برخی این فاجعه را میوه ای با منشاء ایرانی می دانند. البته کتابهای قدیمی نشان می دهد که منشا اصلی هلو چین بوده است. چینیان باستان از میوه هلو در اساطیر و نوشته های آنها یاد می کردند و این میوه را نمادی از ابدیت و قدرت می دانستند.

در این مقاله می خواهیم باغ صد تا صد نهال را به شما معرفی کنیم و از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما باشید.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 2 آبان 1400 ] [ 11:55 ] [ آناشید ]

جوزف ماول به «ارباب حلقه ها» پیوست


جوزف ماول بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در یکی از نقش‌های اصلی سریال «ارباب حلقه ها» بازی می کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون برای سریال جدیدش به نام «ارباب حلقه ها» جوزف ماول را برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی این سریال انتخاب کرد.

به این ترتیب، ماول به ویل پولتر و مارکلا کاونا پیوست که پیش از این حضورشان در این سریال قطعی شده بود. جزئیات رسمی از نقشی که قرار است این بازیگر ایفا کند اعلام نشده، اما گفته می‌شود او نقش منفی خواهد داشت و در لباس شخصیت تبهکاری به نام اورن نقش آفرینی می‌کند. کمپانی آمازون هنوز به این موضوع پاسخ نداده است.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: جوزف ماول , سریال «ارباب حلقه‌ها» , سریال بازی تاج و تخت , شبکه , HBO کمپانی آمازون ,
[ بازدید : 565 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 23:46 ] [ آناشید ]

مدل لباس تونیک خرید تونیک های دخترانه شیک در ژورنال خبری نوبشو


تونیک زنانه :۱۲۰ مدل و عکس از زیباترین مدل تونیک دخترانه و زنانه شیک جدید سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ جدیدترین و شیکترین تصاویر مدل تونیک خانگی مدل لباس خانگی دخترانه و زنانه اسپرت شیک و باکلاس . مدلهای تونیک زنانه بسته به سلیقه ی خانم ها طراحی و دوخته می شود. بسیاری از خانم ها برای انکه در میهمانی ها و مجالس راحت تر باشند ترجیح می دهند از تونیک های آستین بلند و راحت و البته شیک استفاده کنند چون با این سبک پوشش راحت تر هستند. در زیرمدل تونیک زنانه و تونیک شیک مجلسی دخترانه و تونیک های استین بلند تابستانی حریر مجلسی را برایتان آورده ایم.

نکته بعدی توجه به طراحی روی تونیک است. خواه طرح لباس شما چهارخانه باشد یا گلدار. این یک مسئله شخصی است و به انتخاب شما بستگی دارد. به طور کلی اگر اضافه وزن دارید ، از خرید لباس با طرح افقی خودداری کنید ، اگر لاغر هستید ، لباس با طرح افقی بخرید. بنابراین طراحی عمودی برای افراد چاق مثبت است ، اما برای افراد لاغر نه. به اندازه ای تونیک توجه کنید. زیرا در مهمانی های رسمی از آن استفاده خواهید کرد.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: مدل تونیک مجلسی , مدل تونیک شیک , مدل تونیک دخترانه شیک , انواع مدل تونیک , تونیک حریر , حریر تونیک زنانه , خرید تونیک ترک , خرید اینترنتی تونیک زنانه , تونیک حریر زنانه , تونیک زنانه شیک و جدید ,
[ بازدید : 307 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 19:40 ] [ آناشید ]

راهنمای خرید محصولات اوریفلیم سوئد با مناسب ترین قیمت


AG یک شرکت بازاریابی چند سطح است که در درجه اول محصولات زیبایی و مراقبت شخصی را به فروش می رساند. اوریف لیم در صنعت فروش مستقیم فعالیت می کند و توسط برادران Jonas af Jochnick ، ​​Robert af Jochnick و Bengt Hellsten در 1967 در سوئد تاسیس شد.

معرفی مختصر برند اوریفلیم oriflame

برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در اروپاست می باشد، که در دنیا هم طرفداران و علاقمند خاصی خود را دارد. محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت اوریفلیم، کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و بدون هیچگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین اوریفلیم، برای آزمایش و تست محصولات هرگز از حیوانات استفاده نمی کند و از ابزار و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که سبب کار توانسته، علاقمندان زیادی، علل خصوص افرادی که حامی محیط زیست و حیوانات هستند را به سمت خود جذب کند. برای استفاده از محصولات شرکت اوریفلیم به صورت اصل و اورجینال حتما به فروشگاه بابا برند سر بزنید و محصولات اوریفلیم را به بهترین قیمت تهیه نمایید.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 11 دی 1399 ] [ 22:56 ] [ آناشید ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]