راهنمای خرید محصولات اوریفلیم سوئد با مناسب ترین قیمت


AG یک شرکت بازاریابی چند سطح است که در درجه اول محصولات زیبایی و مراقبت شخصی را به فروش می رساند. اوریف لیم در صنعت فروش مستقیم فعالیت می کند و توسط برادران Jonas af Jochnick ، ​​Robert af Jochnick و Bengt Hellsten در 1967 در سوئد تاسیس شد.

معرفی مختصر برند اوریفلیم oriflame

برند اوریفلیم (Oriflame)، یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در اروپاست می باشد، که در دنیا هم طرفداران و علاقمند خاصی خود را دارد. محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت اوریفلیم، کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و بدون هیچگونه مواد شیمیایی می باشد و همچنین اوریفلیم، برای آزمایش و تست محصولات هرگز از حیوانات استفاده نمی کند و از ابزار و تکنولوژی های خاصی استفاده کرده است؛ که سبب کار توانسته، علاقمندان زیادی، علل خصوص افرادی که حامی محیط زیست و حیوانات هستند را به سمت خود جذب کند. برای استفاده از محصولات شرکت اوریفلیم به صورت اصل و اورجینال حتما به فروشگاه بابا برند سر بزنید و محصولات اوریفلیم را به بهترین قیمت تهیه نمایید.

تاریخچه آرایشی و بهداشتی اوریفلیم

زندگی اوریفلیم اینگونه شروع می شود که دو برادر سوئدی (برادران آف يوكنيك) در کنار همکارشان (Bengt Hellsten)، تصمیم می گیرند که قدمی بزرگ و خاص در مسیر زیبایی و سلامت پوست، برای مردم شهر بردارند.

آنها تصمیم داشتند کاری را انجام دهند که تا آن زمان به فکر کسی نرسیده بود یا سایرین توانایی انجام آن را نداشتند،استارت این حرکت فوق العاده استثنایی که منجر به پدید آمدن برند اوریفلیم حال حاضر شده است در سال های 1967 از یک ساختمان کهنه و قدیمی در شهر استکهلم (پایتخت سوئد) آغاز شد. آنها هدف و تصمیم بر این داشتند که در آن زمان زیبایی و جذابیت طبیعی را به افرادی که فکر می کردندن از این نعمت بی بهره هستند،هدیه بدهند.

در سال های 1967 میلادی با شروع کار برادران آف يوكنيك جنگ های ضدویتنام آغاز شد.در آن زمان بود که دیگر دکلمه ای به اسم زیبایی و مراقبت از پوست دیگر اهمیت و معنایی برای مردم نداشت.چرا که دیگر مردم در آن بازه زمانی فرصتی برای فکر کردن به سلامت پوست و بدن خود نداشتند،این یکی از بزرگترین مشکلات برادران آف يوكنيك بود که موجب کاهش استقبال مردم از محصولات آنها شده بود. اما ادامه کار و ناامید نشده آنها منجر به یک پیشنهاد خوب از طرف همکارشان که چرخه بی واسطه اوریفلیم فعلی را تشکیل داد، آنها طی فرایندی به جای سرمایه گذاری در فروشگاه های بزرگ برای فروش محصولات خود،از مردمی که تمایل به کارگروهی و کارآفرینی داشتند شروع به استفاده کردند. آنها بلافاصله شروع به جذب و آموزش دادن افراد پیرامون سلامت و زیبایی و محصولاتی که باید توسط آنها باید به سایرین معرفی میشد اقدام کردند. این چنین بود که آنها از نمایندگان (بازاریابان) اوریفلیم خواستتند تا شروع به معرفی و فروش محصولات اوریفلیم به مردم شهر نمایند. برادران آف يوكنيك به سبب این ایده توانستند کار خود را توسعه و گسترش دهند،و اوریفلیم را به سایر شهرها و کشور های توسط نمایندگان خود معرفی کنند.

در دهه نود شمسی این ایده برادران آف يوكنيك توسط شرکت اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد، که با استقبال و علاقه چشمگیر افرادی که در ایران خواستار کارآفرینی بودند رو به رو شد. که سرانجام پس از مدتی این شرکت محبوب ایرانی به سبب مشکلات پیش آمده و عدم تطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران که روش فعالیت آنها گلدکوئیستی بود، پلمپ و تعطیل شد. اما بعد از گذشت حدود 6 سال از آنها موضوعی شرکتی به نام وارنا محصولات اوریفلیم را به صورت قانونی از ترکیه و ارمنستان وارد کشور کرد و سیستم بازاریابی شبکه ای را در این تحولی داد،امروزه در ایران هزاران خانم و آقا توسط این سیستم در ایران در حال کسب درآمد حلال و قانونی می باشند.

ویژگی های خاص اوریفلیم oriflame :

سرانجام برند اوریفلیمoriflame ، پس گذشت ۴۰ سال از فعالیت موفق خود در زمینه محصولات آرایشی و مراقبتی، با توجه به سختی ها و مشکلاتی که داشته، توانسته افتخارات زیادی بدست آورد و سرمایه اندک خود را چندین برابر کند، حال در ادامه به صورت مختصر و مفید به بخشی از دستاوردهای شرکت اوریفلیم اشاره خواهیم کرد:

محصولات آرایشی این شرکت به بیشتر از ۶۰ کشور در سراسر جهان ارسال می شود.

برند اوریفلیم دومین برند برتر جهان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی میباشد.

میزان سود سالانه این شرکت در حدود ۱٫۵ بیلیون یورو می باشد.

این شرکت هم اکنون در حدود ۳٫۶ میلیون نفر مشاور(بازاریاب) برای محصولات خود در جهان دارد.

این شرکت همچنین، دارای ۷۹۰۰ کارمند رسمی با امکانات خاص در سراسر جهان می باشد.

شرکت اوریفلیم در حال حاضر بیش از 1000 نوع محصول آرایشی و بهداشتی دارد.

اوریفلیم پیشتاز در امور خیریه و بنیانگذار و موسس بنیاد کودکان (WCF) در جهان شناخته می شود.

شرکت اوریفلیم، دارای آزمایشگاهای پیشرفته و مجهز برای تحقیق و توسعه با بیش از ۱۰۰ محقق و دانشمند در سراسر جهان می باشد.

استفاده شرکت اوريفليم از اسپري هاي غيرمضر براي لايه ازن

کاملا گیاهی بدون سرب و مواد شیمیایی و ارگانیک مناسب برای حساس ترين پوست ها

محصولات شرکت اوریفلیم در 5 کشور جهان تولید می شوند. (سوئد، چین، روسیه، هند و لهستان)

شرکت اوریفلیم در سال 2004 در بورس NASDAQ OMX به ثبت رسیده است.

اوريف ليم عضو برجسته و مورد تائيد فدراسيون جهاني انجمنهاي فروش مستقيم جهان ( WFDSA ) و همچنين عضو DSA اروپا مي باشد.

به دلیل سیستم فروش مستقیم در هیچ کجای دنیا نمایندگی و دفتری با نام نمایندگی اوریف لیم وجود ندارد، بنابراین تمامی محصولات اورجینال و دارای کد رهگیری می باشند.

اوریفلیم در بسته بندی های محصولات و حتی کاغذ های کاتالوگ ها، تا جای ممکن از pvc استفاده نکرده و از محصولات قابل بازیافت و بازمانده چوبهای جنگلهای تحت کنترل بهره برده است.

محصولات اوريفليم داراي تائيديه جهاني عدم آزمايش بروي حيوانات هستند.

شرکت اوریفلیم، بیش از ۱۰۰ میلیون کاتالوگ دارد که به ۳۵ زبان در دنیا ترجمه شده است.

خرید محصولات برند اوریفلیم

بعد از کلی جستجو یکی از بهترین وبسایت هایی که برای اوریفلیم پیدا کردیم شیکولات بود که با مناسب ترین قیمت محصولات خودشو میفروشه ارسالشونم رایگانه



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 11 دی 1399 ] [ 22:56 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]