کرونا و دلواپسان واکسن – مجله رز


توزیع شده توسط سوزی محافظت از شما “به” طرفدار واکسن این است که بگویید “اعزام برخی از افراد نمی توانند واکسن بخرند ، و مردم دور هم جمع می شوند و می پرسند که چگونه واکسن دارویی تهیه کنید ، برخی از افراد می گویند که می خواهند واکسن بخرند و می گویند: اگر درست …

کرونا و دلواپسان واکسن – مجله رز https://rosemag.ir/2021/01/04/کرونا-و-دلواپسان-واکسن-مجله-رز/ مجله رز Mon, 04 Jan 2021 02:38:47 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/04/کرونا-و-دلواپسان-واکسن-مجله-رز/ توزیع شده توسط سوزی محافظت از شما “به” طرفدار واکسن این است که بگویید “اعزام برخی از افراد نمی توانند واکسن بخرند ، و مردم دور هم جمع می شوند و می پرسند که چگونه واکسن دارویی تهیه کنید ، برخی از افراد می گویند که می خواهند واکسن بخرند و می گویند: اگر درست …

توزیع شده توسط سوزی محافظت از شما “به” طرفدار واکسن این است که بگویید “اعزام برخی از افراد نمی توانند واکسن بخرند ، و مردم دور هم جمع می شوند و می پرسند که چگونه واکسن دارویی تهیه کنید ، برخی از افراد می گویند که می خواهند واکسن بخرند و می گویند: اگر درست بروید ابتدا به شما ضربه بزنید ، درگیری بین یکدیگر اگر آنها در جهان و کرونا باشند …

به گزارش مجله رزما 320 روز تاجگذاری را پشت سر گذاشتیم اما روز با فراز و نشیب هایی گذشت ، شایعاتی داشت و غیره ، و البته این اثبات بدی بود که تاج داروهای سنتی پیر و جوان و مدرن و غیره سقوط می کند و هنوز زنده هستند. در همین حال ، در تلاش برای صید ماهی است ، با این حال ، برخی بیشتر مستعد سود هستند ، از آب در این لجن …

پس از نوشیدن ادرار شتر به توصیه های جدید از اثرات رنگ آبی ، و بوی روغن گل رز ، و دیگر پیشگیری و درمان عروق ویروس کرونا و در حال حاضر در جهان در حال تلاش برای تولید واکسن علیه ویروس کرونا است. باز هم ، می بینیم که اعتقادات سنتی در پزشکی سو abuse استفاده از مقدسات است که در پوشش این گفته وجود دارد: “هیچ واکسنی وجود ندارد.” البته ، این زمان است ، به عنوان مثال ، نه تنها پزشکی ، یعنی پزشکی اسلامی ، با توجه به موردی که نوعی ابزار برای برخی از دانشجویان باشد که می توانند آن را تفسیر کنند.

جلال پیش از وقوع ناگهانی جلال ، سوزاندن کتابی درباره کتابهای مرجع محافظت از شما در زمینه پزشکی نوین از یکی از چندین کاندیدای پزشکی جنبش اسلامی یاغی و وزیر بهداشت است که گفت: نه ، این محافظت پایین است ، اما من فکر می کنم یک توهم است اسلام و تشیع. “هنگامی که آنها ایده ای تقریبی در مورد پیشرفت روحانیت شیعه در مواجهه با طالبانی ، به وزیر بهداشت نشان دادند یا فریاد بزنند زیرا آنها نمی دانند که علم پزشکی نمی داند ، و آیا مشتری می داند که چنین عملی از انسان است.”

ما هیچ دارویی اسلامی نداریم “

اما این اعتبار “پزشکی اسلام” نامیده می شود یا نیست ، و سالهاست که افزایش یافته است. طب سنتی به عنوان یک دانشگاه کلاس علمی و توصیه های آن برای سبک زندگی و اصلاح آن تدریس می شود و از نظر مسئولان می تواند در مکمل پزشکی مدرن ، اما طبق گفته های وزارت بهداشت ، موضوعی به نام “طب اسلامی” وجود دارد به دکتر محمود خدادوست ، مدیر کل سابق داروی مطب وزارت بهداشت ایران ، پیش از این به مجله رز گفته بود ، با اشاره به پیگیری حقیقت و این معلم می گوید که “طب اسلامی” وزارت بهداشت متخصص انجام مطالعه پزشکی از ایران به مدت سه سال است. برای تعیین نتیجه این کار ، و ما مثال مقامات حدیث پژوهان پژوهشکده علوم قرآن را داریم. “در همه این مطالعات ممکن است موضوع اسلامی به نام پزشکی نباشد.”

خدادوست گفت: “برخی از افراد به نام اسلام و داروها در برابر بارزترین مشکلات پزشکی مانند پیوند اعضا و واکسن ها هستند که برخی از آنها علاوه بر از دست دادن جان خود و آنچه از دست داده اند.” .

از طرف دیگر ، آیت الله مكاریم شیرازی ، به نظر وی ، او خود را به موقعیت خاصی در گروه اعلام كرد كه ما آنچه را كه طب رومی نامیده می شود ، نداریم ، “دستورالعملهای قرآن و روایات و هیچ اشاره ای به طب اسلامی نمی كند ، این دارو امروز است” نیست طب سنتی را صدا کنید. “

تغییر نام در طب سنتی به طب ایرانی ، وزارت بهداشت نمی تواند متوقف شود و در این زمینه سود نمی برد ، و اگر تاج هوشمند نبود ، بلکه برخی از مزایای آن بود ، و این می تواند به توصیه های علمی پزشکی ایران اثبات شود. آیا وی باید در برخی اظهارات علمی در مورد شریان عروق ویروس کرونا چپ تا حدی در این زمینه با حقایق بیماری ویروسی مقابله کند که در این زمینه حقایق مورد اختلاف در یک زبان به زبان خارجی ، فارسی وجود دارد و سوال اینجاست که آیا این شبکه پیام به اهداف و تحقیقات بالینی و مطالعه داروها برای کمک به درمان بیماری عروق ویروس کرونا است ، که طبق گفته وزارت وزارت ایمنی ناخدا در این بیماری ، هیچ یک نمی توان گفت که وی دارای بیماری ویروس کرونا قلب است ، اما در عمل نشان داده شده است که میزان تأخیر در زمان بیماری را کاهش می دهد.

راهگشای تحقیقات علمی ادعاهای آنها

اخیراً ، این دارو به دلیل صحبت در مورد امام خمینی (ره) و کارایی درمان بیماری عروق ویروس کرونا قلبی نسبت داده شده است ، و دوم اینکه ، مدیر کل داروی مطب به وزارت بهداشت ایران ، باید دانش وجود داشته باشد. به این ترتیب نفیسه حسینی YEKST خبرنگاران در پایان کنفرانس مطبوعاتی گفتند: “دلایل زیادی وجود دارد که Acaunensium شهدا را برکت داد.” اول ، او ادعا می کند که یک گیاه دارویی مثر است. گاهی اوقات علیه افراد بی گناهی که صفات درستی در پیشگیری و درمان پزشکی دارند ، به وجود آمد. این حس بیشتری را به حرکت در می آورد؛ زیرا ما در حرفه پزشکی ایمانی با مردم و مقدسات از ترکیبی از باورهای سنتی مردم استفاده می کنیم. باید به دو حوزه پرداخته شود. اگر دارو در مورد حضرت امام (ره) صحبت نمی کند و خوب است که اگر فردی یا ضعیف مصرف کند یا به سرعت بهبود نیابد ، این مسئله باید در بحث پزشکی آزمایش شود ، راهی برای مطالعه این موضوع وجود ندارد. اگر حداقل شرایط لازم برای ورود به تحقیق را داشته باشند ، بسته شده است و همچنین می گویند که قابل بررسی است. با این حال، “این دارو به این واقعیت نسبت داده می شود که اعلامیه ای معصوم است که در دانش خاصی به آنها داده شده است و دانشمندان باید برای اظهارنظر در مورد ماجرا وارد شوند.”

با این حال ، تنها کسی قادر به درخواست و آزمایش آنها است که در قدرت درمان بیماری مداخله نمی کند؟ در مورد حسینی YEKST نیز نوشته شده است: “طبق قانون ، یک مرد می تواند مستقیماً به پزشک معالج و بیمار بپردازد. بنابراین ، در زمینه طب سنتی ایران ، مگر اینکه کسانی که متخصص طب ایرانی هستند ، طبق مقررات مربوط به طب ایرانی و فروش گیاهان دارویی ، پزشکان عمومی که دوره مورد تأیید وزارت بهداشت را دیده اند ، مجاز به ارائه خدمات نیستند. “بله درمانی ، توسط افرادی که حق ندارند.”

این س questionsالات به دانش آکادمیک ختم نشد و بنابراین در آن روزها ، هنگامی که جهان شروع به واکسیناسیون ویروس کرونا کرد و ایران ، آزمایش های بالینی اولین واکسن های داخلی را آغاز کرد ، برخی نیز می خواستند در جهت مخالف رودخانه شنا کنند که در یک بیماری بیمار سالم به سمت مصرف کننده می رود نزدیک به یک سال دور هم جمع شدن در مقابل وزارت بهداشت و سردادن شعارهایی که واکسن تاج خارجی نیست “،” هیچ واکسنی تاج ایران نیست “،” داروی امام کاظم عطش ندارد (ع) “… من در آن موارد پیدا کردم ، نیست می توان به ایران نسبت داد که به داروی اصلی و البته طب رومی باز نمی گردد ، مگر اینکه اذهان عمومی موجبات ایجاد مزاحمت و تحقیق علمی در کشور و جهان را فراهم کند. دسترسی به تجهیزات وارداتی و البته اینکه واکسن قالب سازی بسیار دشوار است.

اظهارات ضد علمی

به این ترتیب دکتر. معاون وزیر بهداشت علیرضا رییسی_معاون مجله رز گفت: “برخی از این موارد را از طریق حلقه ها ضد واکسن می زنیم:” به این معنی نیست که ضد علم و فناوری بهتر باشد. در همین راستا ، در کتاب های مرجع پزشکی ، ما در همان منطقه با آتش سوخته ایم و عناوین این موارد هیچ چیز جدیدی وجود ندارد. اگر ما تاریخچه خود را بازگردانیم ، کسانی که با واکسن واریولای امیرکبیر و غیره مخالف بودند ، و اگر یک واکسن شیطان ، دیو و غیره در بدن باشد. متأسفانه ، همه اینها ، البته همیشه شخصی نیستند ، ایران. “گروه های دیگری در کشورهای ایالات متحده که با واکسیناسیون مخالف هستند و این فقط به گروه های خاص در کشور ما است. “

دشمنان واکسن تاج ما نیست ،

وی گفت: “دو نوع مخالفت با این موضوع وجود دارد.” برخی می گویند ، و شاید حتی اعتماد به نفس دارد که این واکسن دریافت نمی کند و نخواهد شد ، اما بعضی از آنها کاملاً در این گفته شما وجود دارد ، من واکسن نمی زنم ، آنها می گویند ، و شما باید از نوعی استفاده کنید ، و من نام دارو را نیز می دهم. “البته ، این بخشی از برنامه ما برای تولید واکسن و خرید نیست.”

رئیس اظهار داشت: “این بیشترین میزان واکسن برای معترضان به هپاتیت نیست و تاج واکسن اجباری نیست”. یک واکسن باید به عنوان یک بیماری در نظر گرفته شود. شکوه و عظمت به عنوان نوعی واکسن در معرض خطر بالا و غیر موجه قرار می گیرد. “اما روال معمول کشور در اتومبیل ها ، مانند واکسن فلج اطفال ، گوشت گاو و غیره ، داستان متفاوتی است.”

قانون اسلامی در لایه توصیه های پزشکی پزشکی منتسب به معصوم است

در این زمینه دکتر. حسینی YEKST – مدیرکل دفتر وزارت بهداشت در مصاحبه با مجله رز ایران، تأکید کرد: “هرگونه ادعای درمان و داروی جدید در زمینه بهداشت و درمان بدون راه تحقیق علمی ، نمی توان آن را در عموم مردم تضمین کرد ، و آنچه شما از این طریق انجام می دهید ، اگر شرایط اساسی مداخله از نظر درمان ، نمی توان در یک قضاوت بالینی وارد شد ؛ در این مرحله همچنین فرایند با توجه به پیشگیری و درمانی خوب به معصوم (علیه السلام) نسبت داده می شود ، و او نمی تواند از یک ترکیب گیاهی استفاده کند نه تنها بر اساس اعلامیه ای که به معصوم (علیه السلام) نسبت داده می شود ، زیرا برای اولین بار است که تأیید می شود دانش دانش انسان. “او از روش معمول درمان استفاده كرد.”

وی افزود: “توصیه های گرا برای اسلام وجود دارد ، ایمنی ، سیستم بهداشت ممکن است به ترتیب باشد ، اما همچنین توصیه های سنت های پزشکی ، مانند رومن گفت که مدرسه ممکن است یک درمان پزشکی جداگانه ایجاد کند. “تعریف کنید ، در هیچ یک از دو طرف حدیث و خبرگان قرآنی در زمینه علوم پزشکی و دانش متخصصان این حوزه قابل قبول نیست.”

پیام آخر


[ بازدید : 253 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 19 دی 1399 ] [ 1:20 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]