تقلب فکری برای بردن پرسپولیس از روی دست قلعه نویی،مظلومی و منصوریان؟


عرفان حاجوبابایی: محمود فکر اولین تجربه کارشناسی خود را عصر دوشنبه در دربی تهران تجربه خواهد کرد و مطمئناً هدفی جز ادامه نتایج خوب در استقلال ندارد و نتیجه و قرار گرفتن در یک رقیب سنتی با شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابله کرد. لیگ برتر آسیا یافت نمی شود که به شهر ، …

تقلب فکری برای بردن پرسپولیس از روی دست قلعه نویی،مظلومی و منصوریان؟ https://rosemag.ir/2021/01/10/تقلب-فکری-برای-بردن-پرسپولیس-از-روی-دست/ مجله رز Sun, 10 Jan 2021 02:57:10 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/01/10/تقلب-فکری-برای-بردن-پرسپولیس-از-روی-دست/ عرفان حاجوبابایی: محمود فکر اولین تجربه کارشناسی خود را عصر دوشنبه در دربی تهران تجربه خواهد کرد و مطمئناً هدفی جز ادامه نتایج خوب در استقلال ندارد و نتیجه و قرار گرفتن در یک رقیب سنتی با شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابله کرد. لیگ برتر آسیا یافت نمی شود که به شهر ، …

عرفان حاجوبابایی: محمود فکر اولین تجربه کارشناسی خود را عصر دوشنبه در دربی تهران تجربه خواهد کرد و مطمئناً هدفی جز ادامه نتایج خوب در استقلال ندارد و نتیجه و قرار گرفتن در یک رقیب سنتی با شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابله کرد. لیگ برتر آسیا یافت نمی شود که به شهر ، سه تساوی و بازی حساس برسد.

این مملو از تمام قبایل ذهنی است که باید در فکر انجام دهند. از دربی روز سه شنبه ، همیشه برای مهاجمین برتر تیم بسیار زیاد است و احتمالاً برای ارسلان مطهری نیز وجود دارد ، بازی در همان زمان ، کنستانتیوس قائدی و شیخ دیابات آغاز می شود. نکته جالب این است که مرور چند سال پیش در دربی و پیروزی در آخرین پیروزی استقلال در مربیان دربی در مربیان ، او نشان می دهد که او مرد قدرتمندی است که باید بازوهای تکان دهنده پیروزی آنها را انجام دهم ، آنها دور می مانند و همچنین استفاده از تمام حمله تیم به آنها. هستند. امیر قلعه نویی در سال 2003 و 2004 دو دربی چشم را خاتمه داد ، من در این دو مسابقه به بزرگترین بازیکنانی مانند علی و سامره ، رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور علیرضا اکبرپور حمله کردم. و چیزهایی که نقش تعیین کننده ای در پیروزی آزادی داشتند.

پرویز مظلومی با یک پیروزی استقلال در هر 4 مهاجم دربی با 3 مهاجم وارد دربی شد. فرهاد مجیدی ، آرش برهان ، اسماعیل و میلاد میداوودی شریفات آنها بسیار بودند ، به طوری که استفاده از مظلومی و دربی می توانست در قلب نوبت ها از قلب به دست آورد.

علیرضا منصوریان سومین کالسکه استقلال در سالهای گذشته است که با پیروزی 3-2 در خط حمله وارد دربی می شود و در فوریه 2017 ، و از ابتدا برای سه مهاجم کاوه رضایی ، علی قربانی و بهنام برزای کشور ارسال می کند. و ابراهیم سه گل را در قسمت اول خطر بازگشت به ثمر رساند.

البته ، قسمت پیشنهادی شفر توانست کنترل کسانی را که از یکی از مهاجمین دربی استفاده می کنند به ترتیب یکی از چهار امتیاز کنترل کند و دو خرس با روشی که او در پایان محمود فکر به خانه بازگردد شجاعانه دیده می شود. وقتی بازی را شروع می کنید ، یا اینکه به طور پیش فرض 4-4-2 نیست و در صورت لزوم با روشی متوسط ​​، به منظور سه نفری که مرا کتک می زنند ، نیست؟

254 251


[ بازدید : 302 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 21 دی 1399 ] [ 8:10 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]