بهترین رنکینگ پرسپولیس در جهان


هر گاه صحبت از فوتبال شود، نا خود آگاه اولین چیزی که به ذهن هر فرد می رسد. رقابت سنتی دو تیم برتر فوتبال تهران یعنی پرسپولیس و استقلال است. که به میزبانی ورزشگاه آزادی با هم رقابت می کنند.

پرسپولیس در بین طرف داران یا همان هوا داران خود به ارتش سرخ مشهور است. این باشگاه قدیمی در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد و با در دست داشتن ۱۳ جام یکی از موفق ترین تیم ها ی لیگ برتر ایران است.

بیشتر موفقیت تیم سرخ پوش کشورمان به دهه ۹۰ میلادی بر می گردد. زمانی که اسطوره های همچون آقای علی دایی، کریم باقری مهدی مهدوی کیا و خدا داد عزیزی پیراهن قرمز این تیم محبوب را بر تن داشتند.

در ۵ سال گذشته نیز باز هم شاهد افتخار آفرینی این تیم سرخ پوش هستیم. پرسپولیس در ۴ سال اخیر هم به دوران اوج خود باز گشته است و ۴ سال متوالی قهرمان برتر لیگ بوده است. برای تهیه و خرید لباس پرسپولیس به سایت برادران اسپرت مراجعه کنید.

رده بندی باشگاهی تیم پرسپولیس

بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا

به گزارش فوتبال از سایت معتبر دیتابیس تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست ایران و چهارم آسیا قرار گرفته است و در رنکینگ یا همان رده بندی جهانی با ۱۶۱۵ امتیاز و ۵ پله صعود در رتبه ۹۷ باشگاه های جهان قرار گرفته است.

چگونگی قرارگرفتن تیم پرسپولیس در رنکینگ جهانی

قرمز پوشان کشورمان در حال حاضر در رنکینگ جهانی به جایگاه ویژه ای دست یافته اند. پرسپولیس در این روزها با هدایت یحیی گل محمدی با حواشی و مشکلات داخلی زیادی دست و پنجه نرم می کند. ولی نتایج فوق العاده ای برای تیمش بدست آورده است.

پرسپولیس تا پیش از دوران اوج خود در چندین سال پیش هرگز به فینال سطح اول رقابت های آسیایی نرسیده بود و این دومین بار در ۳ سال اخیر است و یک بار دیگر شانس خود را برای ایستادن در جایگاه نخست قاره آسیا آزمایش می کند.

این تیم سرخ پوش هرگز در بین ۱۰۰ تیم برتر دنیا حضور نداشته حتی با مربی گری برا نکو در سال ۲۰۱۸ هم نتوانست از این عدد عبور کند. ولی در حال حاضر از لحاظ آماری و رده بندی جهانی با سر مربی ایرانی دست به کار بزرگی زده است و بهترین نتایج ممکن را کسب نموده است.



موضوعات: اخبار ورزشی,
[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 23:44 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]