جوزف ماول به «ارباب حلقه ها» پیوست


جوزف ماول بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در یکی از نقش‌های اصلی سریال «ارباب حلقه ها» بازی می کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون برای سریال جدیدش به نام «ارباب حلقه ها» جوزف ماول را برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی این سریال انتخاب کرد.

به این ترتیب، ماول به ویل پولتر و مارکلا کاونا پیوست که پیش از این حضورشان در این سریال قطعی شده بود. جزئیات رسمی از نقشی که قرار است این بازیگر ایفا کند اعلام نشده، اما گفته می‌شود او نقش منفی خواهد داشت و در لباس شخصیت تبهکاری به نام اورن نقش آفرینی می‌کند. کمپانی آمازون هنوز به این موضوع پاسخ نداده است.

ماول برای مخاطبان آمریکایی برای ایفای نقش بنجن استارک در سریال شبکه HBO، «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود. او همچنین اخیرا در سریال «تروی:سقوط یک شهر» به عنوان شخصیتی با نام ادیسه، بازی کرده بود. دیگر پروژه‌های وی شامل «خیابان ریپر» «تونل» و «پدر و مادر پسر» می‌شود.

سریال «ارباب حلقه ها» توسط چی دی پین و پاتریک مک کی در حال پیشرفت است. علاوه بر این برایان کاگمن هم قرار دادی برای همکاری در تهیه کنندگی این سریال به همراه جی اِی بایونا امضا کرده است. بانونا قرار است چند قسمت از این سریال را کارگردانی کند. برای اولین بار که خبر ساخت چنین سریالی اعلام شد، آمازون تایید کرد که فعلا دو فصل از این سریال ساخته خواهد شد. تیم خالق این سریال هم پیش از این اعلام شده بود.

این سریال در همکاری کمپانی آمازون با وارثان تالکین که سریال از نوشته‌های او اقتباس شده و همچنین کمپانی‌های هارپر کالینز، نیولاین سینما و برادران وارنر ساخته خواهد شد. لوکیشن این فیلم هم کشور نیوزیلند است.

اطلاعات کمی از جزئیات این سریال در دسترس است اما چیزی که مشخص شده این است که خط داستانی سریال از کتاب «یاران حلقه» به نوشته جی آر آر تالکین است. صفحه رسمی این سریال نیز ماه‌های گذشته با انتظار عکسی نوشت: به عصر دوم خوش آمدید. عصر دوم در کتاب‌های افسانه‌ای تالکین بیانگر زمانی است که حلقه‌های قدرت ساخته شده بودند.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: جوزف ماول , سریال «ارباب حلقه‌ها» , سریال بازی تاج و تخت , شبکه , HBO کمپانی آمازون ,
[ بازدید : 565 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 23:46 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]