نقش منافقین در اشغال کنگره آمریکا


حضور اعضا و هواداران سازمان های ریاکارانه و سلطنتی هستند که برای کنگره ایالات متحده کار می کنند ، نشان می دهد که ترامپ و مدیریت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ریزی پیش رو و استفاده از گروه های تروریستی است.دکتر. آبشناس می نویسد: “صبح ، در مورد برخی از تصاویر حضور …

نقش منافقین در اشغال کنگره آمریکا https://rosemag.ir/2021/01/12/نقش-منافقین-در-اشغال-کنگره-آمریکا/ مجله رز Tue, 12 Jan 2021 17:27:09 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/01/12/نقش-منافقین-در-اشغال-کنگره-آمریکا/ حضور اعضا و هواداران سازمان های ریاکارانه و سلطنتی هستند که برای کنگره ایالات متحده کار می کنند ، نشان می دهد که ترامپ و مدیریت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ریزی پیش رو و استفاده از گروه های تروریستی است.دکتر. آبشناس می نویسد: “صبح ، در مورد برخی از تصاویر حضور …

حضور اعضا و هواداران سازمان های ریاکارانه و سلطنتی هستند که برای کنگره ایالات متحده کار می کنند ، نشان می دهد که ترامپ و مدیریت و التهاب در هرج و مرج نام برنامه ریزی پیش رو و استفاده از گروه های تروریستی است.
دکتر. آبشناس می نویسد: “صبح ، در مورد برخی از تصاویر حضور کسانی که با پرچم کشور هستند در تظاهرات در رسانه های مختلف منتشر شد ، اما همچنین او بیش از سی و پنج سال است که در زمینه رسانه کار می کند باور ندارد. من روزی که تماس های زیادی از طرف دوستم در ایالات متحده دریافت کردم ، همه آنها ، همانطور که مجموعه های شناخته شده سازمان مجاهدین خلق و سلطنت طلبان شناخته می شوند ، تصاویر آنها اغلب در تظاهرات علیه ایران در آن طرف جاده منتشر می شود نیویورک نیز منتشر شد ، در حال شرکت در تظاهرات. این خبرنگاران که اکنون در صحنه بودند ، و برخی از آنها همچنین پیام ایران را پوشش می دهند ، که من از طریق آنها با آنها آشنا نیستم ، تأکید کردند که حتی در کسانی که حمل بار ندارند پرچم های سازمانی دولت ، که همه چیز بسیار مشهور خواهد بود ، “من نمی دانستم.”

بر تردیدهای خود در مورد حضور نویسنده ضدانقلاب غلبه کنید ، به مصاحبه با یکی از دوستانشان اشاره دارد و در نهایت از صحت پیام تأیید نشده است. دکتر. Abshenas این جمله:
برای مدتی ، و عصر روز پنجشنبه مصاحبه ای با یکی از منصور فرهنگ در خلیج فارس علیه ایران انجام شد که رسانه ها را نیز تأیید کرده است. “روزنامه نگاران آمریكایی ممكن است با مردم تظاهرات كننده اشتباه بگیرند ، اما اگر شخصی ، منصور فرهنگ این موضوع را تأیید كند ، روشن است كه دیگر هیچ شكی در این مورد وجود ندارد.”

حضور منافقین و سایر اعضای تظاهرات ضد انقلاب به نفع وی نشان می دهد دولت ترامپ و عربستان سعودی و نه اسرائیل گروه های تروریستی امشب برای ایجاد بی ثباتی در ایران و غرب آسیا ، تنها ستون پنجم در ایالات متحده است. حتی برای کارشان شما منافقان ، شما و سلطنت طلبان ، که به خود آمده بودیم ، به نظر می رسد ترامپ ، به طور کلی ، از شکست فاجعه است ، که در برنامه ریزی نقش داشته است ، از طرف کنگره به آنها توصیه می کند ، به عنوان فردی که مردم را منحرف می کند ، و به اشغال کرمونا می پردازد.

عماد آبشناس نشان می دهد که موضوع به دیگری توجه دارد و می نویسد؛
“من بلافاصله توسط بسیاری از روزنامه نگاران سعودی به یاد آوردم ، ناشران دو نشریه معروف سعودی هستند. ما چند روز قبل صحبت کردیم ، و هر دو سردبیر اصرار داشتند که جراد کوشنر ، داماد ترامپ مبلغ زیادی دلار نقدی از عربستان سعودی گرفته است عربستان در ایالات متحده در سفر اخیر خود به ایالات متحده بودجه ای برای حمله به ایران ترامپ قدیمی است. با این حال ، با کنار هم قرار دادن معماها می توان بودجه های دیگر را استنباط کرد. و به ذهن خطور کرد ، ممکن است به این معنی باشد که کوشنر به پول و حتی برای ایجاد نیاز دارد. شورش در ایالات متحده و عربستان سعودی روزهای طولانی به او داد؟ “این یک راز است که در عربستان سعودی و اسرائیل سرمایه گذاری زیادی نکرده است و امید زیادی به دوره ریاست جمهوری ترامپ دارد و در انتخابات یک شکست فاجعه بار متحمل شده است.”

تردیدی نیست که آنها عروسک های عروسکی و یک عضو خارجی ممتنع از سازمان منافقین در عربستان سعودی و رابطه این گروه ها با تاریخ رژیم صهیونیستی هستند. به نظر می رسد این گروه در حمله به کنگره در عربستان سعودی و چراغ سبز به دستور اسرائیل و حضور افراد تحریک کننده برای ورود به ساختمان درگیر شده است.
مسعود خدابنده ، عضو سابق شورای مرکزی منافقین ، در مصاحبه با مرکز بالینی اسناد اسلامی دقیق در تاریخ 12 مه 2016 ، به عنوان هزینه های سازماندهی ،
“همانطور که می دانید ، و هزینه های صدام در جنگ و عربستان سعودی برای پرداخت با ایران (البته با تصویب ایالات متحده آمریکا) و حتی گاهی اوقات توسط شیخ کویت. سهم مجاهدین از بودجه بخشی از همان بودجه و صدام به دلار است. (به دلیل پولشویی از طریق بنیاد خیریه ای که مدل های ایرانی آن در لندن است) و بخشی از دینار (جایی که صدام هیچ فیلم مخفی مخابراتی از تحویل اسکناس نیست ، و این همان است) صدام به غرب و روابط ایالات متحده آمریکا با جنگ اول آغاز شد مخزن آرایشی برای ایجاد مزاحمت خلیج فارس. به یاد دارم که در زمان رابطه رجوی درست شد ، و آنچه عربستان سعودی و مسعود رجوی از عربستان سعودی خواستند (راههایی که در آن زمان اما بعداً فیلم مخفی بود و عکسهای عمومی می ساخت). واقعاً پادشاه عبدالله سالی که می رفت ، و او رهبر و شخصی بود که تاجی ترکی الفیصل بود اما اکنون پادشاه عبدالله در فوریه. رجوی مستقیماً ما را کنترل می کرد. مردان و آنها را سه کامیون مقدس طلا (هر کدام حدود یک تن) و بسیاری هدیه و ساعت طلای سلطنتی امگا و سایر اقلام ، بغداد ، گرد هم آوردند ، که به این معنی قیمت بسیاری از تجار اردنی وابسته به دادگاه عربستان است. او نبود. این دستور ، یعنی سه یا چهار ، اموال دهه ها درگیر کارهای قابل قبول شد ، تحت نام شخص هزینه های اعضای خانواده از طریق پول ، با پول دریافت شده از سر روغن هزار چیز دیگر ، آنها را از صدام حسین در آنچه ممنوع است محروم می کند ، و پول حاصل از سه راه. “برای ترافیک پشت هتل باز است.”

در مقاله خود اسپوتنیک و مقاله دیگری که D. Abhenas نشان می دهد ، با اشاره به منافق در حضور مورد نیاز در کنگره ایالات متحده ،

س isال این است كه آیا یك مقام امنیتی و اداری دولت جدید بایدن آمریكا مطمئن هستند كه جنبش های منافقین سلطنت طلب های كنگره جدید آمریكا را اشغال كرده و اجازه فعالیت مجدد ، این گروه تروریستی را ندارند؟ مشکل منافقین این است که هر کجا شغل از آن تروریست های اجیر شده استفاده کرده و منطقه متنوع سازنده را متوقف کند.


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 24 دی 1399 ] [ 16:15 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]