علاقه‌مندی به زبان فارسی در دانشگاه بلگراد


به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی به نقل از شفاف ، محمد تقی بختیاری ، رئیس شورای فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان ، از جلسه زبان فارسی شاهدان در دانشگاه بلگراد دیدن کرد. وی در این بازدید با چند دانشجوی زبان فارسی صحبت کرد و در حضور تعداد زیادی از دانشجویان علاقمند …

علاقه‌مندی به زبان فارسی در دانشگاه بلگراد https://rosemag.ir/2021/09/09/علاقه‌مندی-به-زبان-فارسی-در-دانشگاه-ب/ Thu, 09 Sep 2021 10:23:05 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/09/علاقه‌مندی-به-زبان-فارسی-در-دانشگاه-ب/ به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی به نقل از شفاف ، محمد تقی بختیاری ، رئیس شورای فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان ، از جلسه زبان فارسی شاهدان در دانشگاه بلگراد دیدن کرد. وی در این بازدید با چند دانشجوی زبان فارسی صحبت کرد و در حضور تعداد زیادی از دانشجویان علاقمند …

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی به نقل از شفاف ، محمد تقی بختیاری ، رئیس شورای فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان ، از جلسه زبان فارسی شاهدان در دانشگاه بلگراد دیدن کرد. وی در این بازدید با چند دانشجوی زبان فارسی صحبت کرد و در حضور تعداد زیادی از دانشجویان علاقمند به یادگیری زبان فارسی در این دانشگاه ، گفت: فرهنگ و دستاوردهای ایران کنونی اسلامی است و بی شک این اهداف در نظر تعداد زیادی از دانش آموزان کلاسهای زبان فارسی محقق شد.

وی با اشاره به حضور قبلی خود در بین دانشجویان این دانشگاه در سالهای گذشته ، افزود: “ما خوشحالیم که زبان فارسی امسال در دانشگاه بلگراد به خوبی سازماندهی شده است و این روند با جدیت ، طراحی و جزئیات ادامه دارد. دانشکده در حال افزایش اهداف و اهداف خود است. “و برای تقویت روابط فرهنگی ایمن است.

در این بازدید ، سعید صفری ، استاد زبان فارسی ، در مورد آزمون در ماه سپتامبر توضیح داد و گفت: “از سال گذشته و در زمان طاعون کرونا ، تقریباً تمام کلاس های دانشگاه بر روی بستر دانشگاه برگزار می شد ، اما امتحانات خوب است. ترم و دو امتحان به صورت حضوری در ماه سپتامبر برگزار می شود.

صفری افزود: با وجود خطوط آموزش کلاسی ، من همچنان علاقه مند به یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان اختیاری هستم و زبان فارسی یکی از محبوب ترین ها در این دانشگاه است.

همچنین آماده سازی و تولید فرصت های آموزشی جدید برای دانشجویان این دانشگاه را آزاد کرده است و ابراز امیدواری کرده است که در سال تحصیلی جدید ، از سیستم دانشگاهی بنیاد سعدی جدید “تهدیدها” برای تشویق دانشجویان استفاده شود. “یادگیری مهارت های فارسی

مجله علمی تبلیغاتی “پرشیا” منتشر می شود

در ابتدای این دیدار ، بختیاری ، رئیس شورای فرهنگی ایران ، از مرکز مطالعات فارسی دانشگاه بلگراد دیدن کرد و ضمن آگاهی از برنامه های این مرکز ، گفت: فارسی است و توسط بنیاد فرهنگی سعدی پشتیبانی می شود. مشاور و نماینده در این زمینه ، با مشارکت در رایزنی فرهنگی ، اولین مجله ایرانی تحقیقات علمی-گسترده به زودی در مرکز مطالعات فارسی دانشگاه بلگراد منتشر می شود و مقالاتی در زمینه های تاریخ ، فرهنگ ، هنر و ادبیات صربستان ارائه می دهد.

برنامه های درسی و کارگاه های آموزشی زبان فارسی ، دسترسی به پایگاه های داده زبان های فارسی ، سالن های مطالعه و کتابخانه ها و همچنین فیلم های فرهنگی و مکتبی ، سخنرانی ها ، شب شعر و جلسات علمی و فرهنگی از جمله فعالیت های مرکز مطالعات فارسی در دانشگاه بلگراد.


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 20 شهريور 1400 ] [ 14:46 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]