خرید فرش هتل


فرش هتل هنگام خرید فرش ماشینی برای هتل یا صنایع مسافرتی و مهمان‌داری، باید به برخی نکات از جمله راحتی

خرید فرش هتل https://www.neginhelal.com/hotel-carpet/ https://www.neginhelal.com/hotel-carpet/#respond Sun, 15 Aug 2021 11:45:06 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=15971 فرش هتل هنگام خرید فرش ماشینی برای هتل یا صنایع مسافرتی و مهمان‌داری، باید به برخی نکات از جمله راحتی

فرش هتل

هنگام خرید فرش ماشینی برای هتل یا صنایع مسافرتی و مهمان‌داری، باید به برخی نکات از جمله راحتی فرش و حس لوکس بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این‌ها فرش هتل باید با استانداردهای ایمنی متعددی مطابقت داشته باشد و باید به مواردی مانند آکوستیک بودن که سبب می‌شود سروصدای کمتری به طبقات زیرین منتقل شود، مقرون‌به‌صرفه بودن و قابل ست شدن با متریال و دیزاین‌های مختلف توجه کرد.

هنگام مسافرت و اقامت در هتل‌های مختلف، مشتریان به امکانات و جزئیات کوچک توجه می‌کنند. یکی از المان‌های مهم در زیبایی و آسایش هر محیطی، قالی‌هایی هستند که در اتاق وجود دارند. فرش‌ها و قالیچه‌ها در صنعت هتلداری از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و اکثر هتل‌ها از زیبایی خاصی برخوردار هستند که برای دستیابی به آن تلاش بسیار کرده‌اند. برای زیبایی یک محیط همه اجزا و المان‌های مختلف باید گرد هم بیایند تا یک محیط زیبا و آرامش‌بخش را برای مهمانان هتل به وجود آورد.

انواع فرش هتل

فرش‌های ماشینی در قسمت‌های مختلفی از هتل از قبیل فرش تشریفات در ورودی هتل، فرش‌های راهرو هتل، اتاق‌های ضیافت، سوییت و غیره استفاده می‌شود که تمام آن ها در زیبایی هتل نقش دارند. فرش‌های مورداستفاده در هتل‌ها باید بادوام باشند و به‌اندازه کافی تحمل ترافیک زیاد رفت‌وآمد و نظافت مکرر را داشته باشند. علاوه بر این‌ها، فرش باید به‌روز بوده و از طرح‌های جدید و مدرن تشکیل شده باشد و نقص‌هایی را که ممکن است یک مهمان متوجه آن شود را پنهان کنند. فرش هتل؛ باید از الیاف و مواد اولیه ساخته شود که در زیر پا احساس خوشایندی داشته و در درازمدت خراب نشود.

فرش تشریفات هتل

هنگام انتخاب فرش برای استفاده تجاری در هتل‌ها، فرش‌های انتخاب شده باید مفید و کاربردی باشند. این فرش‌ها باید احساس راحتی و حس بودن در خانه را ایجاد کنند. به‌عنوان‌مثال هتل‌های اقامتی طولانی‌مدت باید به مهمانان این احساس را بدهند که اتاق آن ها فراتر از یک مجموعه هتل دیگر است. مهمانان هتل باید احساس کنند در مکانی هستند که می‌توانند در هر زمان که نیاز دارند در آن جا اقامت کنند و آرام شوند. سوئیت‌های هتل برای مجموعه وسیعی از رویدادها استفاده می‌شود که فرش‌ها باید با هر نوع تم یا مناسبتی که نیاز مهمانان است، متناسب باشند.

فرش‌های ماشینی علاوه بر کاربردشان به‌عنوان کف‌پوش محیط که سبب احساس راحتی و نرمی در زیر پا می‌شوند، به‌عنوان عایق صداها هم کاربرد داشته و سبب می‌شوند واحدهای طبقات پایینی هتل هم تجربه مشابهی با مهمانان در طبقات بالاتر داشته باشند. فرش‌های راهرو هتل نیز به طور مشابه به کاهش سروصدا بین اتاق‌ها کمک می‌کند.

خرید فرش هتل

شرکت نگین مشهد هلال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده فرش ماشینی کشور است که انواع فرش‌های ماشینی با شانه و تراکم‌های مختلف تولید می‌کند. از جمله تولیدات این شرکت می‌توان از فرش هتل، فرش مسجد، فرش حسینیه، فرش تشریفاتی و انواع فرش‌ها رولی و سایز بزرگ نام برد. برای سفارش‌های خود می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

https://www.neginhelal.com/hotel-carpet/feed/ 0

منبع :فرش نگین هلال مشهد
[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 20 شهريور 1400 ] [ 19:53 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]