شناسایی ۵۸۸ کودک کار و خیابانی در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


کرم کمک در گفت و گفتن آنلاین در مورد غربالگری شنوایی و بینایی در استان لرستان گفت: غربالگری بینایی برای کودکان سه تا پنج سال انجام می شود و در بحث غربالگری شنوایی بیش از 95 درصد پوشش را داریم و همه آنها را داریم به مادر شدن یتیم استان کارشناس شنوایی نجی اراده شما. …

شناسایی ۵۸۸ کودک کار و خیابانی در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/09/14/شناسایی-۵۸۸-کودک-کار-و-خیابانی-در-لرستا/ Tue, 14 Sep 2021 01:20:14 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/09/14/شناسایی-۵۸۸-کودک-کار-و-خیابانی-در-لرستا/ کرم کمک در گفت و گفتن آنلاین در مورد غربالگری شنوایی و بینایی در استان لرستان گفت: غربالگری بینایی برای کودکان سه تا پنج سال انجام می شود و در بحث غربالگری شنوایی بیش از 95 درصد پوشش را داریم و همه آنها را داریم به مادر شدن یتیم استان کارشناس شنوایی نجی اراده شما. …

کرم کمک در گفت و گفتن آنلاین در مورد غربالگری شنوایی و بینایی در استان لرستان گفت: غربالگری بینایی برای کودکان سه تا پنج سال انجام می شود و در بحث غربالگری شنوایی بیش از 95 درصد پوشش را داریم و همه آنها را داریم به مادر شدن یتیم استان کارشناس شنوایی نجی اراده شما.

غربالگری ژنتیکی در خانواده های دارای معلولیت

وی گفت: در این زمینه ، غربالگری شنوایی در 95 درصد از کودکان خردسال انجام می شود و اگر مشکلی داشته باشند ، متخصص حل مشکل هستند.

مدیرکل بهداشت لرستانی با اشاره به غربالگری ژنتیکی خانواده های دارای معلولیت در استان اظهار داشت: خانواده های دارای سه معلولیت یا بیشتر درگیر هستند ، امسال نمایندگی ما این است که از خانواده های دارای دو یا کمتر معلولیت حمایت کند.

یاری گفت: امیدواریم با سرمایه گذاری بودجه لازم این امر محقق شود.

پرداخت تسهیلات مسکن به خانواده های دارای معلولیت

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به موضوع اسکان خانواده های دارای معلولیت در استان تصریح کرد: اگر خانواده های دارای دو معلولیت یا بیشتر دارای زمین باشند یا برای ساختمان ثبت نام کرده باشند ، 140 میلیون با این کمک هزینه تامین می شود.

مدیر کل بهداشت لرستانی ، صد میلیون تومان به زنان سرپرست خانواده پرداخت می شود ، ادامه داد: همچنین با 96 واحد مسکونی زیر برای خانواده های دارای معلولیت در خرم آباد ساخته می شود.

یاری تصریح کرد: بهزیستی تصمیم گرفته است صدها هزار تومان ، خانواده های دارای معلولیت و همچنین مشارکت کنندگان و اهداکنندگان مسکن برای ساخت این واحدها پرداخت کند.

خرم آباد این را اعلام کرده است ازنا و آیگودرز با گفتن این جمله گفت: “ما امیدواریم که این پروژه در شهرهای دیگر نیز اجرا شود ، به طوری که زمینی برای ایجاد خانه برای خانواده های دارای چمدان در نظر گرفته شود و منابع و منابعی در اختیار آنها قرار گیرد.”

ما به دنبال امکانات خبری و مسکن رایگان برای معلولان هستیم

مدیرکل رفاه لرستانی ، با بیان اینکه امسال دو میلیارد تسهیلات سپرده استعدادیابی برای پرداخت این خانوارها تصویب شده است ، افزود: بدون پرداخت هزینه این معامله ، هشتصد هزار جلد خریداری کردیم.

یاری گفت: این کار با کمک بنیاد امتیازات ، انجمن هدایا و بنیاد مسکن انجام شده است ، امسال بی صبرانه منتظر اعلام این منابع بالقوه کم هزینه برای استان هستیم.

زیر خط: بله ، آنها توسط رفاه حمایت می شوند.

معلولین چطور؟

مدیرکل رفاه لورتانی در ادامه به موضوع سودآوری در بخش معلولین اشاره کرد و گفت: “اگر پیمانکار برای معلولان استان اشتغال ایجاد کند ، وام 50 میلیون تومانی را با سود 4 درصد و بازپرداخت به مدت هفت سال پرداخت می کنیم.

یاری ادامه داد: همچنین بهزیستی بخشی از بیمه این معلولان را تا 30 سال پرداخت می کند.

بهزیستی همچنین پاداشی برای غرامت کارایی افراد دارای معلولیت شدید از سوی کارفرمای خود اعلام کرده است.

مدیرکل بهداشت لرستانی با اشاره به قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: در چارچوب این قانون می توان از تلفن های همراه معلول ، دبیرخانه ها و سایر دفاتر استفاده کرد.

یاری گفت: همچنین در بحث اشتغال بیش از 100 نفر در ادارات ، سه معلول باید به جامعه اختصاص داده شود.

شناسایی 588 کودک شغلی و خیابانی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تشکیل مراکز زندگی “مثبت” یا مراکز خدمات خدماتی در نقاط مختلف لرستانی اظهار داشت: در این راستا بیش از 2500 مرکز در منطقه ایجاد شده است و این تعداد بالای 106 است. به مراکز لرستان

مدیرکل بهزیستی ادامه می دهد ، در حالی که اشاره می کند که موضوع عملیات کودکان به پایان رسیده است و ما آن را انکار نمی کنیم: ایمنی بر عهده کارگران کودکان است ، اما سازمان های دیگر نیز در این زمینه با هم همکاری می کنند.

یاری با بیان اینکه آن دسته از کودکانی که در استان کار می کردند شناسایی شدند و دلایل آن نیز آسیب شناختی بود ، ادامه داد: حدود 588 کودک که در خیابان ها و استان کار می کنند مشخص شده اند.

وی افزود: علاوه بر شناسایی این کودکان که در روستاها و روستاها مشغول به کار هستند ، حدود 250 یارانه برای آنها در نظر گرفته شده است و تعدادی از آنها توسط مادران و همچنین تکنسین ها و متخصصان به حرفه آموزشی معرفی شده اند.

مدیرکل بهزیستی لرستانی با اشاره به اینکه برخی از این مادران در روستا با کودکان کار می کردند ، افزود: با این حال ، تربیت این کودکان نیازمند تعهد جمعی و کار فرهنگی است.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] [ 21:42 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]