راهنمای جامع خرید لوازم خانگی ارزان + نکات کلیدی انتخاب بهترین لوازم برقی


خرید لوازم خانگی استوک و دست دوم خرید لوازم خانگی استوک و لوازم خانگی دست دوم با افزایش قیمت ها هر روز بیشتر از پیش می شود. افزایش روز افزون تقاضا در این بازار باعث ورود افراد سودجو و کلاهبردار شده است. با وجود همه این موارد شما باید در هنگام خرید به یک سری …

راهنمای جامع خرید لوازم خانگی ارزان نکات کلیدی انتخاب بهترین لوازم برقی https://rosemag.ir/2021/10/03/راهنمای-جامع-خرید-لوازم-خانگی-ارزان-نک/ مجله رز Sun, 03 Oct 2021 17:28:11 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/?p=5231 خرید لوازم خانگی استوک و دست دوم خرید لوازم خانگی استوک و لوازم خانگی دست دوم با افزایش قیمت ها هر روز بیشتر از پیش می شود. افزایش روز افزون تقاضا در این بازار باعث ورود افراد سودجو و کلاهبردار شده است. با وجود همه این موارد شما باید در هنگام خرید به یک سری …

خرید لوازم خانگی استوک و دست دوم

خرید لوازم خانگی استوک و لوازم خانگی دست دوم با افزایش قیمت ها هر روز بیشتر از پیش می شود. افزایش روز افزون تقاضا در این بازار باعث ورود افراد سودجو و کلاهبردار شده است. با وجود همه این موارد شما باید در هنگام خرید به یک سری موارد توجه داشته باشید. توجه به این موارد و نکات باعث می شود که خریدی مطمئن تر داشته باشید.

توجه به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم لازم می باشد اما کافی نه!. پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی برای خرید به نکات پیش رو خوب توجه کنید. همچنین سایر مطالب دیگر را نیز مطالعه کنید. اگر با لوازم و کالاهای استوک آشنایی ندارید مقاله پیک کالا را مطالعه کنید.

در خرید لوازم خانگی استوک به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید، درباره لوازم خانگی استوک موردنظر خود خوب تحقیق کنید.

باید قبل از خرید هر کالایی به خصوص لوازم خانگی استوک خوب تحقیق کنید. با تحقیق درباره آنها دید بهتری درباره کالای مدنظرتان پیدا میکنید. برخی از کالاها به طور رندوم در خط تولید دچار برخی نقایص می باشند. بیشتر این کالا پس از رفع نقایص به صورت استوک به فروش می رسند. درنتیجه با تحقیق و آگاهی از نقایص متوجه رفع یا عدم رفع نقص در لوازم خانگی استوک می شوید.

پس از تحقیق کردن و آگاهی از نقایص رفع شده لوازم خانگی استوک کارکرد درست آن را بررسی کنید. البته به ندرت شاهد درست کارنکردن دستگاه ها هستیم اما باید این مورد را بررسی کنید تا بعدا به مشکل نخورید.

از فروشنده لوازم خانگی استوک اطلاعات کامل بگیرید.

در حین بازدید از کالاهای فروشگاه لوازم خانگی استوک در مورد کالای مدنظرتان برای خرید از فروشنده اطلاعات کامل بگیرید. ازفروشنده در خواست کنید در مورد علت فروش کالای مدنظر به صورت استوک برایتان توضیح دهد. از او در مورد نقایص ظاهری و فنی دستگاه حتما سوال کنید و در خواست کنید نقایص ظاهری را به شما نشان دهد. همچنین از کسانی که آن کالا را قبلا خریداری کرده اند در مورد کارکرد دستگاه سوال کنید. درادامه حتما درمورد امکان یا عدم امکان مرجوع کردن لوازم خانگی استوک پس از خرید در صورت پشیمانی یا نارضایتی نیز اطلاعات کسب کنید.

براساس نیاز واقعی لوازم خانگی استوک را تهیه کنید.

خریدن کالاهی روز و خارجی به خاطر قیمت گران آنها برای همه میسر و آسان نیست. حال برخی برای شیک بودن دست به خرید استوک یا دست دوم این وسایل به خاطر قیمت کمتر می زنند . باید گفت که این کار واقعا عمل درست و پسندیده ای نیست. شما باید کالایی را همواره تهیه کنید که برطرف کننده و متناسب با نیاز واقعی تان باشد. مثلا اگر نیاز به فضای زیادی برای ذخیره سازی مواد غذایی دارید خرید یخچال های سایدبای ساید مناسب نیست. درست است که نمای بهتری دارند اما یخچال فریزر جدا از هم نیاز شما را بیشتر برطرف می کند.

در پرسیدن سوال در باره ی لوازم خانگی استوک مدنظرتون تردید نکنید.

هر چیزی که درباره ی کالای مدنظرتون برایتان سوال می شود حتما بپرسید. شما قصد خرید یک کالارا دارید پس حق دارید همه چیز در باره آن را بدانید. پس در پرسیدن سوالاتتون مردد نباشید. اگر سوال پرسیدید و فروشنده از جواب دادن طفره رفت و شانه خالی کرد. همچنین به شما امکان تست وسیله را نداد از خرید لوازم خانگی استوک خودداری کنید. اگر از طریق فضای مجازی دست به خرید میزنید ضمانت نامه سلامت دستگاه و بیمه دستگاه و حمل و ارسال را در خواست کنید. همه اینها به شما در خریدی مطمئن کمک می کند.

مدارک و فاکتورهای مربوط به خرید را نگه داری کنید.

در خرید هر وسیله ای همواره اسنادی بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود. در خرید هر کالایی اعم از دست دوم و نو یا استوک این فاکتورها و قراردادها رد و بدل می شود. توجه کنید که شما باید تمام رسیدها و فاکتورها نظیر گارانتی ضمانت نامه به خوبی نگهداری کنید. فقط این مدارک هستند که نشان می دهد شما لوازم خانگی استوک را در یک تاریخی با یک قیمت مشخص خریداری کرده اید. از کارت گارانتی تا اتمام دوران آن حتما نگهداری کنید.

بخش های مهم لوازم خانگی استوکی را که قصد دارید بخرید خوب بررسی کنید.

قبل از نهایی کردن خرید بهتر است که بخش ها و قطعات مهم را خوب بررسی کنید. هر وسیله و دستگاهی از مجموعه ای از قطعات مختلف با کارکردهای متفاوت تشکیل شده است. در بین این قطعات برخی اهمیت بیشتری داشته و از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این قطعات تاثیر مستقیم و زیاد در انجام کارکرد صحیح و درست دستگاه دارند. منظور از قطعات مهم در لوازم خانگی معمولا موتور بردهای الکترونیکی و.. می باشند.

اطلاعات جعبه و کارتن کالا باید با اطلاعات حک شده روی کالا یکی باشد.

هر لوازم خانگی استوک دارای یک سری شناسه ، شماره سریال و .. می باشد . از این اطلاعات برای احراز هویت دستگاه و مشخص بودن خاستگاه آن استفاده می شود. این اطلاعات معمولا بر روی جعبه یا کارتن کالای خریداری شده لوازم خانگی استوک چاپ می شود. همچنین این اطلاعات بر روی خود لوازم خانگی استوک با استفاده از برچسب ها رو بدنه نیز قرار می گیرند.

شماره سریال دستگاه ها معمولا علاوه بر موارد بالا روی بخشی از دستگاه نیز حک می شود. باید قبل یا هنگام خرید این اطلاعات رو خوب بررسی کنید. در صورتی که تفاوت بین اطلاعات چاپ شده روی کارتن و برچسب های روی لوازم خانگی استوک با موارد حک شده یافتید. بهتر است آن کالا را تهیه نکرده و ایراد را به فروشنده گوشزد کنید.

لوازم خانگی استوک را از کجا بخریم؟

بهتر است لوازم خانگی استوک را حتی المقدور به صورت حضوری از مراکز معتبر تهیه کنید. خرید حضوری لوازم خانگی استوک اطمینان بیشتری به شما می دهد. شما می توانید کالای موردنظرتان را خوب بررسی کنید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. توجه کنید که تنها از مراکز معتبر فروش لوازم خانگی استوک خرید کنید. این مراکز دارای مدرکی مبنی بر اجازه خرید و فروش این گونه لوازم هستند.

منظور از مدرک مجوز کسب کار خرید و فروش لوازم خانگی خاصه لوازم خانگی استوک می باشد. اگر فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید نزدیک به محل زندگی شما یا آشنایانتان است. بهتر است از مشتریان فروشگاه در مورد فروشگاه و حسن عملکرد آن اطلاعات کسب کنید.

خرید لوازم خانگی استوک به صورت اینترنتی از فضای مجازی

در موارد زیادی ممکن است که لوازم خانگی استوک مدنظر شما در فروشگاه های نزدیک به شما موجود نباشد. همچنین ممکن است که تفاوت قیمت قابل ملاحظه ای بین فروشگاه های اطراف شما با فروشگاه های اینترنتی باشد. اگر قصد خرید لوازم خانگی استوک از فروشگاه های اینترنتی را دارید باید به نکاتی توجه کنید. ابتدا اینکه از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید.

فروشگاه های اینترنتی معتبر فروش لوازم خانگی استوک حتما باید دارای نماد اعتماد باشند. توجه کنید که فروشگاه حتما ضمانت نامه و گارانتی را لحاظ کرده باشد همچنین در خواست بیمه حمل و ارسال نیز بکنید. بهتر است بدانید که تمام اجناس خریداری شده به صورت اینترنتی حداقل باید تا ۷ روز قابل مرجوعی باشند.

مقالات دیگر را در همین وبسایت در بخش مقالات بخوانید.

نکاتی برای خرید لوازم برقی جهیزیه

زمانی که نوبت به لوازم برقی آشپزخانه می‌رسد، خانواده دغدغه بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا به دنبال آن هستند که وسایلی را خریداری کنند که از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌تواند مدت زمان طولانی دوام داشته باشد. خرید وسایل برقی از آن جهت سخت و چالش برانگیز است که انواع مختلفی از برندها و مارک‌ها وجود دارد که همین مسئله باعث سردرگم شدن افراد در زمان خرید می‌شود.

به طور کلی نکاتی که در این باره وجود دارد به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید محصولات بهتر و با کیفیت بالاتری را تهیه کنید.

چالش‌های خرید لوازم برقی

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بسیاری از خریداران لوازم برقی با آن مواجه هستند این است که معمولا به ابعاد و اندازه‌های خانه خود توجه نمی‌کنند. این باعث می‌شود که هزینه بیشتری بابت وسایلی بپردازند که ممکن است حتی از آن استفاده نکنند.

به عنوان مثال بارها پیش آمده است که خریداران بدون توجه به ابعاد منزل، تلویزیون‌ها و نمایشگرهای خانگی بزرگ را انتخاب می‌کنند. این باعث می‌شود که اتاق نشیمن آن‌ها بیش از حد کوچک به نظر برسد و حتی شبیه به یک وصله ناجور در منزل باشد.

اشتباه دیگری که درباره خرید لوازم برقی و خانگی وجود دارد، عدم توجه به ظرفیت و توانایی آن‌هاست. به عنوان مثال یک لباسشویی ۷ کیلوگرمی برای یک خانواده ۴ نفره مناسب خواهد بود، پس نیازی نیست زوجی که تازه ازدواج کرده‌اند، یک ماشین لباسشویی با همین حجم را خریداری کنند.

این به معنی اتلاف انرژی و هزینه بیشتر خواهد بود. از این رو توجه به کاربرد و عملکرد وسایل جهیزیه قبل از خرید، بسیار اهمیت دارد.

حذف آیتم‌های غیرقابل نیاز

زمانی که می‌خواهید برای خرید جهیزیه عروس اقدام کنید، بهتر است که قبل از هر چیز لیستی از وسایل مورد نیاز را بنویسید تا بتوانید بودجه خود را بر اساس آن‌ها تنظیم کنید. در این میان لوازمی که اولویت بیشتری دارند را در ابتدای لیست و مواردی که کمتر به کارتان می‌آیند را در انتهای لیست قرار دهید.

به عنوان مثال ماشین لباسشویی یکی از موارد ضروری به شمار می‌آید. با این حال آیا یک مدل با ۳۶ برنامه شستشو برای شما لازم خواهد بود؟ بدون شک به ندرت اتفاق می‌افتد که بخواهید از برنامه شستن لباس‌های پشمی آن استفاده کنید. از این رو به جای انتخاب لوازمی که آپشن‌های موجود در آن به کار شما نمی‌آیند، روی مواردی سرمایه گذاری کنید که بیشترین کارایی را ارائه داده و حتی باعث صرفه جویی در بخشی از بودجه خرید جهیزیه می‌شوند.

زمانی که تمام اقلام لیست جهیزیه عروس را یکی پس از دیگری به همین ترتیب بررسی کنید، به احتمال زیاد می‌توانید با کیفیت‌ترین لوازم برقی و خانگی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

دریافت مشاوره از متخصصان

مسئله‌ای که هنگام خرید لوازم برقی جهیزیه عروس وجود دارد این است که شما به کسانی نیاز دارید که از تجربه و دانش کافی برخوردار باشند تا بتوانید از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های ایشان استفاده کنید. به همین دلیل هر آن چیزی که از برخی از شرکت‌های تبلیغاتی درباره محصولات خانگی می‌شنوید، لزوما تمام حقیقت نیست. به جای آنکه بدون اطلاعات برای خرید لوازم خانگی به بازار بروید، بهتر است ابتدا در اینترنت تحقیق کنید و درباره مزایا و معایب یک کالا بیشتر بخوانید. همچنین سعی کنید که نظر یک فرد متخصص در این زمینه را جویا شوید تا به تصمیم گیری شما کمک کند.

حتی گاهی برخی از خریداران با توجه به شناختی که از مشتریان خود دارند سعی می‌کنند که بهترین محصول را به آن‌ها ارائه دهند.

اهمیت دریافت فاکتور

دریافت فاکتور پس از خرید لوازم برقی بسیار اهمیت دارد. گاهی برخی از فروشندگان درباره یک محصول ادعاهای عجیبی دارند، پس بهتر است با دریافت فاکتور و ضمانت نامه کالا از آن‌ها، درباره ادعاهایشان اطمینان حاصل کنید.

اینکه گارانتی محصول خریداری شده توسط فروشنده مهر و امضا شود، حائز اهمیت است. این باعث می‌شود که پس از خرید و استفاده از یک وسیله برقی حتی زمانی که دچار مشکل شدید، بتوانید گارانتی آن را به کار ببرید و خسارت مربوط به وسایل مورد نظر را دریافت نمایید.

بررسی برچسب انرژی لوازم برقی

مسئله دیگری که درباره خرید لوازم خانگی برقی وجود دارد، بررسی برچسب انرژی است که بر روی اکثر این محصولات وجود دارد. اگر کالای مورد نظر شما استاندارد باشد و نیاز به مصرف انرژی زیادی نداشته باشد، از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌توانید برای خرید آن سرمایه گذاری کنید.

به عنوان مثال وسایلی که برچسب انرژی آن‌ها شامل حروف A و یا B است گزینه‌های بهتری نسبت به محصولاتی هستند که حرف G روی برچسب آن‌ها به چشم می‌خورد و نشان دهنده این است که انرژی بیشتری مصرف می‌کنند.

نکات مهم برای خرید ماشین لباسشویی

زمانی که می‌خواهید برای خرید ماشین لباسشویی جهیزیه عروس بروید، لازم است که به دو نکته توجه داشته باشید، دور موتور و حجم لباسشویی که بسیار مهم هستند.

دور موتورهای این وسایل برقی معمولا از ۶۰۰ تا ۱۶۰۰ دور بر دقیقه متغیر است و طبیعی است که هر چقدر دور موتور بالاتر باشد، کیفیت شستشو بیشتر است. با این حال لزوما شما برای خرید جهیزیه عروسی نیاز به یک ماشین لباسشویی پر قدرت نخواهید داشت.

مورد بعدی ظرفیت و حجم ماشین لباسشویی است که در این مورد نیز با توجه به تعداد افراد خانواده می‌توانید آن را انتخاب کنید. طبیعی است که یک عروس و داماد به ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی نیاز پیدا نمی‌کنند و خرید آن تنها به معنی صرف هزینه بیشتر است.

خرید یخچال با کیفیت

مورد دیگری که به احتمال زیاد در بالای لیست جهیزیه عروسی قرار دارد، یخچال فریزر است. معمولا مدل‌هایی که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین است، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و گزینه‌های بهتری هستند. در حالی که مدل‌های ساید بای ساید، انرژی بیشتری مصرف می‌کنند. از طرفی برای دوام و طول عمر بیشتر یخچال فریزر خود، بهتر است نمونه‌هایی را انتخاب کنید که روی درب آن آبریز و آبسردکن وجود دارد.

نکات خرید اجاق گاز

نکاتی برای خرید اجاق گاز جهیزیه وجود دارد، توصیه‌ای که بسیاری از کارشناسان به عروس و دامادها دارند، این است که برای خرید اجاق گاز جهیزیه، برندهای ایرانی را انتخاب کنند. به این دلیل که این نام‌های تجاری نشان داده‌اند که کیفیتی به اندازه و یا حتی بالاتر از نمونه‌های خارجی دارند. از این رو به جای آنکه تنها پول برندهای خارجی را بپردازید، می‌توانید محصولات ایرانی را انتخاب کنید.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 16 مهر 1400 ] [ 4:38 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]