بهبود روحیه کودکان بستری شده در بیمارستان با کمک یک دوست رباتیک!


در این آزمایش ، محققان آمریکایی از این ربات برای رسیدن به بیمارستان کودکان استفاده کردند و نتایج خوبی به دست آوردند. به گزارش مجله رز و به نقل از مدیکال اکسپرس یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) نشان می دهد که یک روبات خود ارزیابی می تواند به کودکان بستری …

بهبود روحیه کودکان بستری شده در بیمارستان با کمک یک دوست رباتیک! https://rosemag.ir/2021/10/08/بهبود-روحیه-کودکان-بستری-شده-در-بیمارس/ Fri, 08 Oct 2021 15:54:58 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/10/08/بهبود-روحیه-کودکان-بستری-شده-در-بیمارس/ در این آزمایش ، محققان آمریکایی از این ربات برای رسیدن به بیمارستان کودکان استفاده کردند و نتایج خوبی به دست آوردند. به گزارش مجله رز و به نقل از مدیکال اکسپرس یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) نشان می دهد که یک روبات خود ارزیابی می تواند به کودکان بستری …

در این آزمایش ، محققان آمریکایی از این ربات برای رسیدن به بیمارستان کودکان استفاده کردند و نتایج خوبی به دست آوردند.

به گزارش مجله رز و به نقل از مدیکال اکسپرس یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) نشان می دهد که یک روبات خود ارزیابی می تواند به کودکان بستری در بیمارستان کمک کند.

“Robin” ، این ربات یک ربات اجتماعی است که توانایی فیلمبرداری ، صحبت و بازی با کاربران را دارد و توسط انسان کنترل می شود. محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، در طول آزمایش ، تصمیم گرفتند بیمارستان کودکان رابین را مونتاژ کنند.

در پایان خلبان ، با کودکان و خانواده های آنها در مورد تجربه وام دادن به رابین مصاحبه شد.

نود درصد از خانواده هایی که فرزندانشان رابین ملاقات کرده بود ، خواستار دیدار با خانواده دیگری شدند. نتایج نشان داد که ملاقات با “رابین” در کودکان 29٪ در اثرات مثبت و 33٪ در اثرات منفی کاهش یافته است.

پرستار ، که با رابین ملاقات داشت ، مزایایی را که شامل صمیمیت بیشتر ، ارتباط متقابل ، کنترل بیشتر بر روی تجربه کودکان در بیمارستان و ایجاد دوستی و وفاداری جدید بود ، مورد بررسی قرار داد.

جاستین واگنر ، یکی از محققان این ابتکار ، می گوید: “ما تأثیرات مثبتی بر کودکان ، خانواده ها و کارکنان بیمارستان مشاهده کردیم.” تحقیقات ما نشان می دهد که استفاده از یک دوست روباتیک اجتماعی می تواند راه خوبی برای کاهش استرس در بیمارستان باشد. با ادامه طاعون کووید ، اضطراب بیماران و آسیب پذیری آنها افزایش می یابد. بنابراین ، بسیار مهم است که ما تا حد ممکن خلاق و بیمار تجربه بهتری از همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 17 مهر 1400 ] [ 14:40 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]