ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است


سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این تغییر ناشی از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است. ” به گزارش مجله رز علیرضا کاظمی امروز با تبریک به گروه متولیان این قانون گفت: با توجه به مسئولیت …

ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است https://rosemag.ir/2021/10/09/ناجا-امروز-پرچمدار-امنیت-و-آرامش-جامعه/ Sat, 09 Oct 2021 13:01:20 0000 مجله حوادث https://rosemag.ir/2021/10/09/ناجا-امروز-پرچمدار-امنیت-و-آرامش-جامعه/ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این تغییر ناشی از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است. ” به گزارش مجله رز علیرضا کاظمی امروز با تبریک به گروه متولیان این قانون گفت: با توجه به مسئولیت …

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این تغییر ناشی از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است. ”

به گزارش مجله رز علیرضا کاظمی امروز با تبریک به گروه متولیان این قانون گفت: با توجه به مسئولیت های نیروی انتظامی ، نیروی انتظامی از تلاش ها و تلاش های بسیاری در شرایط دشوار برای تأمین امنیت اجتماعی حمایت می کند.

وی افزود: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت به دلیل اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است.

کاظمی اظهار داشت: “تغییر نگرش مردم در نیروی انتظامی یک دستاورد بزرگ است و ناجا پرچمدار مشارکت امنیتی و صلح امروز است.”

وی ادامه می دهد: “نیروی انتظامی امروز از نهاد پلیس به نهاد اجتماعی و فرهنگی و پناه بردن از افراد مظلوم و حاشیه نشین در شرایط سخت تبدیل شده است”.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در نیروی انتظامی در حال افزایش است و تلاش بی وقفه برای مبارزه با ناامنی ، حفاظت از مرزهای کشورمان ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، امنیت شهری و … انجام می شود.

پلیس منکر این بود که ما هرگز وضعیت را در همه زمینه ها نخواهیم دید ، و افزود: “بزرگترین ویژگی ناجا” ساع Sad صدر “آنها است و این در موضوعات مختلف خودنمایی می کند و همیشه با مردم بوده است.”

کاظمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی گروهی است که تعهدات حفاظتی قانونی خود را در نظر گرفته و “افتخار جامعه” است و در این قسمت از نظام اسلامی شهدای زیادی تقدیم کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: “مبارزه با فساد در دستور کار ناجا قرار دارد و این نیرو بارها وعده خود را برای ایجاد انقلاب در نظام اسلامی نشان داده است”.

در پایان این نشست ، چندین تن از مجریان قانونگذاری در سالن آموزش و پرورش مستقر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ در این مورد ، برخی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، از جمله مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت و قاسم احمدی لشکی ، معاون امور مجلس مجلس در امور قانونگذاری ، با پرسنل ناجا در کلانتری ملاقات کردند و از تلاش های آنها قدردانی کردند. به

انتهای پیام


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 مهر 1400 ] [ 2:09 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]