زنگ خطری به نام Cancer


مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نیروهای موجود در اضطراب گسترش یافت. سرطان دومین علت اصلی مرگ و میر در جهان است ، گاهی اوقات ناخواسته این بیماری را قرار می دهد زیرا فرد به روند زندگی خود تغییر می کند … آمار نشان می دهد که تغییرات و نوسازی سبک زندگی ما …

زنگ خطری به نام Cancer https://rosemag.ir/2021/02/06/زنگ-خطری-به-نام-cancer/ مجله رز Sat, 06 Feb 2021 06:12:47 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/02/06/زنگ-خطری-به-نام-cancer/ مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نیروهای موجود در اضطراب گسترش یافت. سرطان دومین علت اصلی مرگ و میر در جهان است ، گاهی اوقات ناخواسته این بیماری را قرار می دهد زیرا فرد به روند زندگی خود تغییر می کند … آمار نشان می دهد که تغییرات و نوسازی سبک زندگی ما …

مجله رز / بوشهر ظهور سرطان به تمام نیروهای موجود در اضطراب گسترش یافت. سرطان دومین علت اصلی مرگ و میر در جهان است ، گاهی اوقات ناخواسته این بیماری را قرار می دهد زیرا فرد به روند زندگی خود تغییر می کند …

آمار نشان می دهد که تغییرات و نوسازی سبک زندگی ما به سبک زندگی نزدیکتر شده ایم ، هرچه بیشتر در معرض خطر باشیم ، ایمنی آنها بیشتر است و نیمی از بیماران سرطانی تا آنجا که می دانند نمی توانند از ما ناشی شوند. بهتر از هر زمان دیگر ، با تجدید نظر در سبک زندگی و داشتن یک سبک زندگی سالم. .

سرطان ترسناک و بد است

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر الهی وفا ، متخصص در بزرگسالان خون و سرطان و متخصص داخلی ، در این زمینه وارد این مورد شد ، “این است که در این زمینه به علاقه شدید به خون بزرگسالان و سرطانی که او رنج می برد ، تبدیل شدم و به طب تلخ بر این باورند که سرطان همانطور که مردم فکر می کردند ترسناک است و موارد دیگر مانند بیماری ، بیماری و بیمار صحیح پایان ندارد

و دوباره ، “من در این زمینه آمدم ممکن است در دانشی کامل شوم که می توانید به طور م stepثر در جهت حرکت قدم بردارید ، بنابراین بیمارانی را امیدوار می کنید که فقط به خدا امیدوارند: هیچ شناختی وجود ندارد: و من به کمک دکترشان رفتم و این سفر را انجام دادم و شما می توانید امیدوار باشید که زندگی خوب است. “من در بیشتر موارد به آن اعتقاد دارم که ایجاد می کنم: برای او برای درمان بیماری ، بیشتر از همه به این دلیل که بیماران سرطانی را تحریک می کند ، مکان بالایی برای امید است.

نیمی از سرطان ها قابل پیشگیری هستند

به گفته وفایی ، عوامل دیگر با سرطان در ارتباط هستند ، در حالی که عوامل دیگر این ارتباط را ندارند. همه افراد ، دارای اضافه وزن ، رژیم غذایی نامناسب ، کمبود ورزش و سبک زندگی بی تحرک ، این کار را به هیچ وجه از نظر بدخیمی انجام نمی دهند ، دو سوم قسمت ها و غیره مواردی از بیماری های ژنتیکی است ، به ویژه مواردی از پستان ، روده بزرگ ، تخمدان و سایر سرطان ها. زیرا خون برای این نوع سرطان است.

سرطان پروستات و روده بزرگ ، اتصال پستان

“در ایران ، بیشترین میزان سرطان ، سرطان ریه ، بیشترین سرطان معده و مری در شمال و بیشترین میزان سرطان پستان و روده بزرگ در جنوب در سرزمین” متخصص خون و سرطان در مجله رز است. سرطان در زنان مبتلا به سرطان روده بزرگ شایعتر است ، از این رو پایه پروستات ایجاد می شود ، بقیه در بیشتر موارد از نظر اندازه متفاوت هستند و از نظر میزبان سرطان نیستند.

گفته می شود که Elahi Vafa وجود دارد ، و شیوع سرطان در مناطق مختلف متفاوت است ، به عنوان مثال ، در قسمت شمالی کشور ، سرطان مری و معده ، در اکثر موارد ، و به هر حال توسط جنوب ، در این سرزمین و یک کلنی: سرطان پستان ، و شایع است.

او نوع شرور را به زخم های خودش و سه زخم خود پیشنهاد می دهد

به طور کلی ، کلمه “سرطان” به معنای تخریب است ، اما نکته مهم این است که درجه شیوع و میزان شیوع برخی از بدخیمی ها متفاوت است ، یعنی یک سری و درجه پایین تکثیر و جراحی در درمان ، اما یک سری دیگر سریعتر با این وجود می تواند امید به زندگی بیمار را کاهش دهد.

چقدر کم خونی شدید

مطابق نوشته پزشک متخصص داخلی برای دیدن علائم هشدار دهنده به شرح زیر وجود دارد: این خون در بدخیمی مغز و استخوان است ، به طوری که دهان علائم درد ، کم خونی شدید ، که برای بسیاری از بیماران با وجود پلاکت خون برای اشاره به فروتنترین آنها ، همچنین محبت و اعصاب عود کننده ظاهر می شود.

وی گفت: “در سرطان های دیگر ، مانند پستان ، معده و روده ، علائم محدود به همان اندام است. به عنوان مثال ، فردی که در بلع یا معده مشکل دارد می تواند خطر ابتلا به سرطان معده را نشان دهد یا در شکم درد داشته باشد.” به عنوان مثال ، این هشدار دهنده علائم سرطان روده بزرگ است.

“ما در مناطق ناشناخته آسیب جدی مردان مریضی که دچار مشکلات جدی نشده اند کم خونی مخرب ، درد شکم و دستگاه گوارش است” به وقت وفائی.

سبک زندگی سالم

متخصص خون و سرطان بزرگسالان می گوید: “آرا can می توانند در جلوگیری از سرطان بسیار م effectiveثر باشند.” طبق تحقیقاتی که سبک زندگی سالم و رژیم غذایی دارند ، این مواردی است که سبزیجات و میوه های بیشتری در یک سبد غذایی وجود دارد. “و در رژیم غذایی ماهی از بین بردن روغن ، خطر زیر آنها است ، اما در رژیم غذایی غربی که گوشت می خورد به عنوان هویج قرمز ، ترجیح دادن برای خرید چربی های حیوانی مواد غذایی بسیار آسان تر است.

به گفته متخصص سیگار کشیدن و الکل ، هوای آلوده ، نواحی مناطق به یک تیرانداز احتیاج دارند و نفت مهمترین خطرات و تهدیدات است.

الهی اظهار داشت که مصرف سبزیجات ارتباط مستقیمی با سرطان ندارد و اظهار داشت: “برای کسانی که از نظر وزن و وزن بدن (BMI) شیرین تر وزن می گذرانند زیرا متعلق به مقدار گلوکز و انسولین بدن نیستند.” کیفیت در این اقدامات.

وی گفت: “روز یکشنبه ، دستگاه های برنزه کننده با فلزات خاصی در موارد آب و سرطان مرتبط هستند و سیگار کشیدن و الکل باعث بروز موارد می شود.”

سپس گزارش دهید: “حبیب الله الله آتشی” مجله رز با بوشهر مطابقت دارد

پیام آخر


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 19 بهمن 1399 ] [ 14:07 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]