تقویت زیرساخت های شهری «آرمرده» برای پذیرایی از گردشگران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعدالله رحیمی خواه شامگاه دوشنبه لسە شورا برنامه نويسي شهر ملی زره پوش وی گفت: “اجرای نرم افزارهای فرهنگی ، توسعه و پروژه ها و پروژه های عمرانی” آلمان المافی همچنین مبلمان تزئینی یک ضرورت شهری در این شهر زیبا است. امید به برنامه ریزی و توسعه زیرساخت های شهر …

تقویت زیرساخت های شهری «آرمرده» برای پذیرایی از گردشگران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/10/12/تقویت-زیرساخت-های-شهری-آرمرده-برای-پ/ Tue, 12 Oct 2021 02:04:04 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/10/12/تقویت-زیرساخت-های-شهری-آرمرده-برای-پ/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعدالله رحیمی خواه شامگاه دوشنبه لسە شورا برنامه نويسي شهر ملی زره پوش وی گفت: “اجرای نرم افزارهای فرهنگی ، توسعه و پروژه ها و پروژه های عمرانی” آلمان المافی همچنین مبلمان تزئینی یک ضرورت شهری در این شهر زیبا است. امید به برنامه ریزی و توسعه زیرساخت های شهر …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعدالله رحیمی خواه شامگاه دوشنبه لسە شورا برنامه نويسي شهر ملی زره پوش وی گفت: “اجرای نرم افزارهای فرهنگی ، توسعه و پروژه ها و پروژه های عمرانی” آلمان المافی همچنین مبلمان تزئینی یک ضرورت شهری در این شهر زیبا است.

امید به برنامه ریزی و توسعه زیرساخت های شهر را از دست داد زره پوش در، درب در آینده این شهر را می توان در نزدیک این مرز معرفی کرد و به عنوان مرکز سفر در شهر بانه شناخته شد.

رئیس تحصیلات وی با دعوت از میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهر بانه ، بازیگران و مدیران مشهور گردشگری در سراسر کشور برای بازدید از این شهر گفت: از 22 تا 23 آنلاین ماه سال جاری به عنوان یک تور مقدماتی ، شهر ملی. زره پوش بسیاری بازیگران گردشگری ملی و بین المللی را سرگرم خواهند کرد.

رحیمی خواه افزود: این مدل صنعت ملی بیش از هزار سال است که بهبود یافته و به طور فزاینده ای در این منطقه زیبا از لحاظ جغرافیایی معرفی شده است ، در این راستا ما نیاز به مشارکت و حمایت گروه های مردمی و همه ادارات و نهادها داریم.

شال خاطره انگیز است بافتن شغل اصلی مردم شهر مرزی است رمرده بانه و در حال حاضر اقتصاد پرورش بز ذخیره شده این مسئله بستگی به بیش از سیصد کارخانه بافنده در شهر دارد رمرده آنها و همچنین کل جامعه به نوعی با این صنعت سر و کار دارند و هر خانواده مرحله به مرحله آماده می شود.

وزوزذخیره شدهیکی از گونه های کمیاب بز در ایران است که برای پشم زیبا و پرهزینه اهمیت دارد.

پشم بز ذخیره شده این پشم به طور گسترده ای در صنعت سازی مورد استفاده قرار می گیرد و در پوشاک محلی مردان ، تحت نام دامن محلی استفاده می شود.

پلنتسک پلنتسک ذخیره شده در برهه ای از سال اغلب از برگ های بلوط استفاده می شود و این الیاف نرم ، ظریف ، مجعد و روشن تولید می کند.


[ بازدید : 79145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 22 مهر 1400 ] [ 4:18 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]