بیستمین جلسه شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار شد


به گزارش شفاف ، سردار “غلامرضا علامتی” رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس در ابتدای این نشست گفت: “آخرین کار جامع در زمینه دفاع مقدس انجام شده است و امیدواریم به اشتراک گذاشته و به اشتراک بگذاریم. اسناد فرهنگی شهدا. “ هیچ پیام واقعی تری از اسناد شهدا وجود ندارد دکتر. رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و …

بیستمین جلسه شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار شد https://rosemag.ir/2021/10/14/بیستمین-جلسه-شورای-اسناد-و-مدارک-دفاع-م/ Thu, 14 Oct 2021 11:33:02 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/10/14/بیستمین-جلسه-شورای-اسناد-و-مدارک-دفاع-م/ به گزارش شفاف ، سردار “غلامرضا علامتی” رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس در ابتدای این نشست گفت: “آخرین کار جامع در زمینه دفاع مقدس انجام شده است و امیدواریم به اشتراک گذاشته و به اشتراک بگذاریم. اسناد فرهنگی شهدا. “ هیچ پیام واقعی تری از اسناد شهدا وجود ندارد دکتر. رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و …

به گزارش شفاف ، سردار “غلامرضا علامتی” رئیس سازمان اسناد دفاع مقدس در ابتدای این نشست گفت: “آخرین کار جامع در زمینه دفاع مقدس انجام شده است و امیدواریم به اشتراک گذاشته و به اشتراک بگذاریم. اسناد فرهنگی شهدا. “

هیچ پیام واقعی تری از اسناد شهدا وجود ندارد

دکتر. رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار مهم است. به گفته امام آیت الله خمینی ، رهبر باید از طریق اسناد انقلاب و دفاع از مقدسات ، که بخشی از حافظه ، هویت و صفحات طلایی تاریخ اسلام ایران ایران است ، مورد توجه قرار گیرد. نباید از این امر غافل شد و اجازه دهید این گنجینه تمام نشدنی را برای آینده بگذاریم.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بینش عمیق و چشم انداز شهدا در اسناد آنها ، گفت: هیچ چیزی بیشتر از یک پیام در زمینه تبلیغات ، ترویج و حراست از فرهنگ صادق نیست. شهادت و شهادت. ما در حال صحبت و تجزیه و تحلیل شواهد و اعلام خواسته های شهدا هستیم ، شاید بتوان نتیجه گرفت که آنها حتی به رونق تولید اشاره کرده اند.

دکتر. نریمانی افزود: بند دوم هنر. 3 اساسنامه شهدا و امور ایثارگران بنیاد یادآور زنده یاد شهدا با اسناد و همچنین 64 است. ماده 64 قانون جامع خدمات جانبازان به طور صریح بنیاد شهیدان را جمع آوری می کند. دولت نماینده: اسناد از خانواده شهدا است ، همه موتورها و موتورها برای آنها ایجاد شده است. مطابق با انتشار اسناد ، دیجیتالی شدن آنها تحت عنوان سیستم اسناد افتخاری در بنیاد شهید نیز در اینترنت توسعه می یابد و به زودی برای عموم آزاد خواهد شد ، جایی که بیش از 9 میلیون سند وجود دارد.

وی افزود: به گفته فرمانده معظم رهبری ، یاد پدر و مادر ، همسران ، شهدا و جانبازان ما ، بزرگداشت بیش از 70 درصد و تجلیل از تعهد عموم مردم است. ما 88000 پدر و مادر زنده شهید داریم و حدود 43000 آزادگان و 596000 جانباز داریم که به یاد 45000 شهید از پدر و مادر بزرگمان کمک کردند. با توصیه دکتر “سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

دکتر. نریمانی گفت: اسناد مکتوب شهدایی که تا 85 درصد از نمازخانه دفاع کرده اند ، اسناد منا و مسجدالحرام به طور کامل جمع آوری و در اسناد افتخاری قرار می گیرد. تاریخ شهدا نیز در قالب هنجارها گردآوری شده است و بیش از 103000 سند کاغذی آسیب دیده وجود دارد که تعمیر و تعمیر می شوند ، زیرا آثار فرهنگی شهدا ، از جمله روایات ، وصیت نامه ها و سخنرانی ها ، تصاویر ، یادداشت ها ، آثار هنر و غیره تاثير گذار.

وی در پایان گفت: “سایر اسناد ارزشمند بصری-بایگانی یک شرکت تابعه است که در آن 60000 ساعت فیلم و خبر در رسانه ها مانند صفحات ، نشریات و فضای مجازی منتشر و منتشر می شود. انتشارات شاشید همچنین 1900 عنوان کتاب منتشر کرده است”. برای همه در دسترس است

داوود نورچایی ، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد ایمان شهدا و جانبازان ، گزارشی از فعالیت های این فهرست شامل 4 بخش ایثار ، پیام ، تبلیغات ، نمایش ، مناسبت ها و یادبودها ، قرآن و فرهنگ وی در ادامه برنامه های هفته حکمرانی را اینگونه توصیف کرد: همایش های مقامات دولتی ، به ویژه نمایشگاه های بین المللی در سراسر کشور ، تجلیل از خانواده معظم شهدا در استان ، نمایندگی فرمانده معظم رهبری و فرماندار ، گلهای مقدس. مزار شهدا توسط افسران و نهادهای سازمان ، تجلیل از همکاران بنیاد شهید قدرشناس و امور ایثارگران ، گفتگوی تلفنی با خانواده شهدا و جشن مشارکت شهدا در بنیاد شهید.

وی افزود: “در هفته دفاع مقدس ، برنامه هایی مانند همایش اسکیت حسینی و خمینی ، جشن لاله ، گلهای 1900 شهیدان ، کنفرانس ملی لاله آلبا ، 3000 پیام ایثار ، ایثار ورزشی در مدارس بازیهای تئاتری و مکانهای دیگر.

باید به آموزه های شهدا در موسسات عمل توجه شود

سردار “سجادی” همچنین در بیست جلسه شورای دفاع از اسناد مقدس اظهار داشت: مسأله جمع آوری و حفظ آثار و اسناد شهدا از سوی فرمانده معظم رهبری همواره مورد تاکید بوده است و ما باید برای پر کردن سند جدی باشیم. منوها مجموعه آثار شهدا از طریق گفتگو با خانواده های محترم و محترم به دست می آید ، اما لازم است این کار تسریع شود تا آمادگی این خدمت ارزشمند در اسرع وقت به پایان برسد.

وی افزود: علاوه بر خانواده آنها ، آثار و اسناد موجود در موسسه نیز باید در اسرع وقت مشاهده شود. بدون تردید حفظ و انتشار آثار فرهنگی شهدا اقدامی م effectiveثر برای جلوگیری از نسل جوانانی است که باید در اقدامات مسئولان فعال باشند.

ما آماده همکاری با بنیاد شهید هستیم

خسرو طالب زاده ، معاون سازمان اسناد و مدارک ملی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: راستی آزمایی در زمینه اسناد و آثار شهدا موضوع مهمی است و نباید از آن غافل شد. اسناد و آثار شهدا باید به دقت تأیید و در اختیار عموم قرار گیرد. به همان اندازه که فرایند تأیید اسناد و حفظ آثار شهدا مهم است ، امکان دسترسی آسانتر به مردم است.

وی با تأکید بر اهمیت جمع آوری اسناد شهدا ، توضیح داد: “شهدا به دلیل شرایط شغلی خود در سازمانهای مختلف حضور داشتند. این سازمانها اسناد شهدا را برای استخراج و ورود به سیستم مسدود کرده اند. متأسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و ما در کتابخانه ملی آماده همکاری با ایران هستیم.

وی افزود: دلیل آن باید مربوط به همه نهادها و دستگاههایی باشد که اگر نام شهید نیز به عنوان اطلاعاتی در خدمت شهید ارائه می شود.

قرار گرفتن در معرض سیستم ساجا در هفته بسیج

دکتر. اشتری همچنین با ارسال گزارشی از سامانه “ساجا” ایجاد شده برای اسناد و فعالیت های شهدا ، اظهار داشت: سیستم دسترسی “سجا” مبتنی بر حفظ آثار و اسناد شهید ، دسترسی آسان و استفاده کاربران و محدودیت ها و اطلاعات است. طراحی سیستم ، در پیش بینی امکانات اطلاعاتی آینده. این حساب در بسیج این هفته رونمایی شد. همانطور که دوک عالی گفت: “جنگ یک گنج است ، آیا می توانیم آن را بیرون بیاوریم؟” بنابراین ما باید به طور جدی به پرسش های مربوط به هشت سال روزه های مقدس اهمیت دهیم.

در پایان این جلسه ، میهمانان همچنین با بخش اسناد ، کتابخانه ویژه ایثار و شهدا و پایگاه خبری نوید شاشد مصاحبه کردند.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 24 مهر 1400 ] [ 13:27 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]