رونمایی از محصول جدید فرش ماشینی ابریشم


کاشان و آران و بیدگل را، همه، با فرش می‌شناسند؛ از گذشته‌های دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

رونمایی از محصول جدید فرش ماشینی ابریشم https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/ https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/#respond Tue, 09 Nov 2021 07:26:03 0000 اخبار و مقالات https://www.neginhelal.com/?p=17113 کاشان و آران و بیدگل را، همه، با فرش می‌شناسند؛ از گذشته‌های دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم

کاشان و آران و بیدگل را، همه، با فرش می‌شناسند؛ از گذشته‌های دور تا به حال، فرهنگ و هنر مردم این منطقه، با فرش عجین شده است؛ این هنر، هنری سرشار از زیبایی، خلاقیت، شور و عشق است. صنعت فرش ماشینی این شهرستان، معرف فرهنگ والای این خطه می‌باشد. فرش ماشینی آران و بیدگل، با کیفیتی دستبافت گونه، در تمام جهان، خودنمایی می‌کند. در میان ده‌ها شرکت بزرگ و کوچک تولیدکننده‌ی فرش ماشینی، شرکت فرش نگین مشهد هلال همیشه تلاش نموده است که به عنوان صادرکننده‌ی نمونه، فرش ماشینی خود را به اقصی نقات مختلف دنیا ارسال کند و بتواند سهم چشمگیری در بازار داخلی و خارجی داشته باشد.

گروه صنعتی نگین مشهد هلال، با دارا بودن بخش خصوصی توانمند و با به کارگیری علم و تجربه، در زمینه‌ی تولید انواع فرش‌های 500 ، 700، 1000 ، 1200 و 1500 شانه و تولید انواع فرش‌های وینتیج، گبه، گلیم و بهره‌برداری از جدیدترین صنایع و تجهیزات وابسته، پیشتاز کشور در صنعت فرش ماشینی است. ویژگی منحصربفرد شرکت فرش نگین مشهد هلال این است که، هر شخصی، از هر کجای دنیا، با هر سلیقه و توان مالی، براحتی می‌تواند فرش مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه نماید.

فرش ماشینی ابریشمی نگین مشهد هلال

کلکسیون جدید فرش ابریشم نگین مشهد هلال

فرش ماشینی ابریشم نگین مشهد هلال؛ هنر ماشین و دست استادکاران فرش دست بافت

از بهترین و دلنوازترین فرش‌های این واحد تولیدی می‌توان به فرش ماشینی ابریشم، که در نوع خود، بی نظیر است اشاره نمود. فرش ابریشم، فرشی است که در بافت آن، نخ ابریشم به کار گرفته شده است. نخ ابریشم، نخی بسیار براق و زیباست و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی، در سراسر جهان دارد. مواد اصلی نخ ابریشم، پروتئین است. همچنین، این نخ، از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به دلیل درخشندگی و صیقلی بودن کرک‌ها، بسیار مورد توجه است. در قدمت و تاریخچه‌ی این نوع نخ، همین نکته کافی است که حتی در قرون قبل از میلاد حضرت مسیح(ع)، از آن در بافت لباس درباریان و شاهزادگان استفاده می‌شد و در دوران اسلامی، به ویژه در عصر صفویه، بدلیل رونق جاده‌ی ابریشم، انواع فرش‌های دستبافت ابریشم رونق زیادی داشت.

بدلیل قیمت بسیار گران فرش‌های دستبافت ابریشمی، بسیاری از علاقه‌مندان به این فرش زیبا، امکان تهیه آن را ندارند، از همین‌رو فرش ماشینی ابریشم یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت علاقه‌مندان به این فرش زیبا و ظریف است. جنس نخ استفاده شده در فرش ماشینی ابریشمی از الیاف تمام طبیعی است و ریشه و شیرازه استفاده شده در این فرش کاملا ابریشم طبیعی بکار رفته و پرداخت و ریشه‌دوزی و شیرازه آن توسط دست استادکاران فرش دستبافت انجام می‌گیرد.

فرش‌های ابریشم، بسیار نرم و لطیف هستند و درخشش و لطافت آن را در هیچ کدام از انواع فرش‌های اکریلیک و پلی استر نمی‌توان دید. این فرش ماشینی، دارای نقشه‌های بسیار زیبا، شکیل، سنتی و اصیل است و از استانداردهای بالایی برخوردار می‌باشد. بافت این فرش، بسیار ریز و شبیه فرش دستبافت می‌باشد؛ به همین دلیل، تشخیص آن از فرش دستبافت، بسیار سخت است. بدلیل گران بودن مواد اولیه، هزینه تمام شده‌ی فرش ابریشم، نسبت به سایر فرش‌های ماشینی، چندین برابر می‌باشد که این امر، در قیمت نهایی این محصول، تاثیر بسیار زیادی دارد.

شرکت فرش نگین مشهد هلال(شبان)، آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه مشاوره، در زمینه خرید انواع فرش، گبه، گلیم و فرش ابریشمی به مشتریان عزیز می‌باشد. خواهشمند است؛ هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را از طریق راه های ارتباطی زیر، با ما در میان بگذارید.

راه‌های ارتباطی ما با شما :

آدرس نمایشگاه شهرک سلیمان صباحی: آران و بیدگل، میدان شهیدان اربابی، بلوار یک، جنب بلوار کشاورز، نمایشگاه نگین مشهد هلال

آدرس نمایشگاه شهرک هلال: آران و بیدگل، میدان محمد رسول الله (ص)، بلوار شهیدان صالحی، جنب نمایندگی ایرانخودرو (شبان گستر)، نمایشگاه نگین مشهد هلال

آدرس شرکت: آران و بیدگل، میدان محمد رسول الله (ص)، بلوار امام علی(ع)، شهرک صنعتی هلال، پلاک ۱۶۶

شماره همراه: ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳

پیج اینستاگرام:

instagram.com/neginhelalcarpet

کانال تلگرام:

t.me/neginhelal

سایت:

neginhelal.com

تلفن ثابت:

031-54994000

تلفن همراه:

09393618183

https://www.neginhelal.com/unveiling-of-silk-machine-carpet/feed/ 0

منبع :فرش نگین هلال مشهد
[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 18 آبان 1400 ] [ 16:10 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]