تلویزیون ال ای دی Samsung AU8000 سامسونگ اسمارت 40 اینچ


تلویزیون 4K سامسونگ مدل 85AU8000 از سری محصولات صفحه تخت این کمپانی می‌باشد که دارای نمایشگر LED است. ولی تفاوتی که این محصول سری AU8000 با برخی دیگر از تلویزیون‌های ال ای دی دارد در این است که از وجود فناوری Crystal UHD بهره می‌برد که باعث خواهد شد توانایی بیشتری در نمایش تصاویر داشته باشد. این فناوری رنگ‌های کریستالی پویایی ایجاد می‌کند که موجب غوطه‌وری کامل شما در صحنه‌ها خواهد شد.


این فناوری صحنه‌هایی که حاوی میلیاردها رنگ است به معرض دید شما می‌گذارد و باعث خواهد شد تا بتوانید تمام ظرافت‌های یک تصویر را با وضوح بالا مشاهده نمایید. تلويزيون سامسونگ 85AU8000 جزو محصولاتی است که تصاویری با کیفیت خیره کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون 85 اینچ بهترین خود در سال 2021 است که با مجموعه‌ای از بهترین فناوری‌ها همراه شده است و با استفاده از آن‌ها لحظات فوق‌العاده‌ای را برای شما به وجود خواهد آورد.

فروش تلویزیون 85 و 32 اینچ سامسونگ مدل AU8000 و N5000

هنگامی که برنامه را با تلویزیون پیکربندی کردید ، به راحتی می توانید عکس ها ، فیلم ها و موسیقی را از دستگاه های خود به تلویزیون صفحه بزرگ به اشتراک بگذارید. برنامه همه رسانه های شما را در یک مکان جمع می کند ، بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که فایل را انتخاب کرده و در تلویزیون صفحه بزرگ پخش کنید تا دوستان و خانواده شما آن را ببینند. برنامه Smart View همچنین به عنوان یک ریموت ثانویه در تلفن های هوشمند و رایانه لوحی عمل می کند. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000 در رده ی تلویزیون های جدید با کیفیت UHD، از شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است.

یک بستر آنلاین جهت بررسی و خرید لوازم خانگی، تلویزیون و سیستم صوتی است. شما می توانید کالای انتخابی را با تضمین اصالت و کیفیت خریداری نمایید. ناگفته نماند که این موتور پردازشگر به کمک صفحه نمایش کریستالی با ارائه‌ی طیف گسترده‌ی از رنگ‌ها تصاویر فوق‌العاده و طبیعی را به اجرا در می آورد و تماشاگران را در صحنه های ناب و جذاب غوطه‌ور می‌سازد و آنان را برای همیشه راضی نگه می‌دارد.

طراحی بعد از قیمت تلویزیون از نکات ضروری به حساب می‌اید؛ امروزه همه به دنبال شیک و مدرن سازی محیط خود هستند و به آن اهمیت زیادی می‌دهند. از خوش‌ساخت ترین و جدید ترین محصولات در این زمینه تلویزیون سامسونگ Au8000‌ می باشد؛ این مدل از تولیدات کمپانی سامسونگ است. این برند نامی در سال 2021 آن را طراحی نموده، سامسونگ در ساخت این محصول حساسیت زیادی به خرج داده، تا بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

این کمپانی در سال ۲۰۲۱ با ارائه این محصول به کاربران توجه زیادی را به خود جلب کرد. کیفیت تصویری ۴K در تلویزیون سامسونگ مدل ۸۵AU8000 محصول ۲۰۲۱ موجب می‌شود که تصاویری باکیفیت و ناب را نمایش دهد. سامسونگ در این محصول از پردازنده‌ی crystal processor 4k استفاده کرده است.

ظاهر آراسته و سنجیده تلویزیون 85au8000 مطابق سلیقه شما

گستره‌ی برنامه‌هایی که تلویزیون SAMSUNG AU8000 قادر به دانلود آنها است بسیار عالی بوده و راحت‌ترین روش‌ها را برای اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمام این فعالیت‌ها به لطف سیستم عامل هوشمند سامسونگ با نام تایزن انجام می‌شود. در واقع سامسونگ در تمام مدل‌های جدید خود در سال 2021‌ از طراحی جدید و به روزی استفاده کرده که باعث زیبایی هرچه تمام‌ در محصولات جدید این برند خوشنام می‌شود.

یکی از خوبی های تلویزیون سامسونگ 85AU8000 پیشتیبانی آن از فناوری صوتی Q-Symphony است، که به وسیله آن می توانید هم صدای ساندبار و هم صدای تلویزیون را همزمان پخش کنید و چند برابر صدای با کیفیت تر و پر فدرتات تر را شاهد باشید.

بخش سیستم صوتی تلویزیون 85AU8000 شامل 2 عدد بلندگو برای پخش صدای 20 وات است. این مدل 4K‌ بوده و از امکانات بی‌نظیری جهت افزایش سطح کیفیت تصاویر استفاده می‌کند. البته از آن جهت که کیفیت 4K به تنهایی قادر به ایجاد وضوح بی‌نقص نخواهد بود سامسونگ فناوری‌های دیگری را نیز در این تلویزیون 85 اینچ به کار برده تا کیفیت تصویری عالی را ارائه دهد. یکی از مواردی که در کیفیت تصویر تأثیر بسزایی دارد پردازنده تصویر است.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

Motion Xcelerator متدی است که در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ AU8000 برای به روزرسانی فریم های ویدیو به کار می رود. این فناوری قادر است به طور اتوماتیک خرابی و کمبود فریم ها را تشخیص داده و برای ارائه ی ویدیوهایی روان و صاف، کمبود فریم های سالم را جبران کند.

از این رو، استفاده از این تلویزیون برای کاربران بسیار آسان و راحت خواهد بود. هرگونه دستگاهی را می توان از طریق درگاه های ارتباطی این تلویزیون به آن متصل کرد. 3 درگاه از نوع HDMI، اترنت، 2 پورت USB و درگاه های Composite In ،RF In و اپتیکال را شامل می شود. ژیارکالا شما را به مطالعه ی ادامه ی مطالب دعوت می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد این اسمارت تی وی شگفت انگیز کسب نمایید.

سوسو زدن تصویر زمانی است که هر کادر فقط برای مدت کوتاهی نمایش داده می شود.در آن قاب های سیاه یا دوره های تاریکی قرار داده شده است. در LCD ها این امر معمولاً با خاموش و روشن کردن نور پس زمینه حاصل می شود.اما در OLED ها که دارای نور پس زمینه نیستند و می توانند پیکسل های جداگانه را کاملاً خاموش کنند ، می توانند با کارایی حتی بیشتر به همان اثر برسند.

تلویزیون سامسونگ AU8000 از طیف رنگی بسیار مناسبی برای محتوای HDR برخوردار است، اما باز هم یک طیف رنگی گسترده در نظر گرفته نمی شود. این پوشش بسیار خوبی از فضای رنگی معمول DCI P3 دارد ، اما با Rec گسترده تر بسیار محدود است. دقت رنگ به توانایی تلویزیون در نمایش دقیق رنگ ها یا سایه های خاکستری مورد نیاز سیگنال ارسال شده توسط دستگاه منبع اشاره دارد. عملکرد انعکاس تلویزیون سامسونگ AU8000 بسیار عالی است و از سامسونگ TU8000بهتر است.

دوزین کالا

دوزین کالا یکی از فروشگاههای اینترنتی سطح کشور که در سال 1400 تاسیس شده است و با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بامیرزا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد . هدف بامیرزا همواره ایجـاد رونـدی همیـشگـی از تجـربـه ای عالـی برای مشتـریـان و کلیه افراد در هر زمان و مکان بوده است.

تلویزیون 85 اینچی سری AU8000 سامسونگ از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که می توان از آن برای کنترل سایر دستگاه های خانگی استفاده کرد. این مدل همچنین دارای طراحی بسیار زیبایی است که به راحتی بر روی دیوار نصب می شود. سپس می توانید تلویزیون و این ابزارها را با استفاده از تلفن هوشمند خود کنترل کنید. سیستم عامل تغییرات جزئی در طراحی ایجاد کرده است ، اما ناوبری تا حد زیادی یکسان است و به همان سادگی باقی می ماند. یک فروشگاه برای افزودن برنامه های کاربردی علاوه بر برنامه های از پیش نصب شده وجود دارد.

همچنین به وسیله‌ی mega contrast Enhancer که تلویزیون Au8000 به آن مجهز شده، کنتراست تصاویر را بهبود می‌بخشد تا صحنه‌های عمیق با رنگ‌های واقعی و غنی را برایتان به نمایش بگذارد‌. همچنین زاویه‌ی دید گسترده در این تلویزیون موجب شده تا شما عزیزان از هر زاویه تصاویر با کیفیت را دریافت کنید. سری 8 سامسونگ 2 پورت USB دارد در حالی که تلویزیون سامسونگ AU7000 فقط 1 USB دارد.

قابلیت سرچ صوتی در AU7000 دیده نمی شود اما ریموت دیگری این قابلیت را پشتیبانی می کند. یک پردازنده ی توانمند می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با نهایت دقت، تصاویر و محتوای قابل نمایش در یک تلویزیون را تجزیه و تحلیل نماید تا سرانجام تصاویری واضح و روان را به عرصه ی نمایش بگذارد. جهت دستیابی به موارد ذکر شده، در تلویزیون Samsung AU8000 پردازنده ای از نوعCrystal Processor 4Kتعبیه شده است.

برای بسیاری از خریداران تلویزیون، جمع و جور بودن آن، داشتن توانایی انتشار با کیفیت صوت و تصویر و ارائه ی مجموعه ای معقول از خدمات هوشمند جزء ملاک های مهم در انتخاب و خرید تلویزیون می باشد. تلویزیون 85 اینچ‌ 2021 سامسونگ AU8000 دارای کیفیت 4K با رزولوشن بالای 3840×2160 است. نمایشگرتلویزیون 85 اینچ‌ 2021 سامسونگ AU8000 از فناوری های و تکنولوژی های هوشمندی از قبیل نسبت کنتراست دینامیک، نرخ نوسازی Auto Motion Plus، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaling برخوردار می باشد.



موضوعات: اخبار عمومی,
برچسب ها: تلويزيون سامسونگ 55au9000 , قيمت جديدترين تلويزيون سامسونگ 2019 , تلويزيون سامسونگ 55au8000 , قيمت تلويزيون سامسونگ tu9000 , تنظيمات تلويزيون سامسونگ au8000 , تلويزيون سامسونگ 65au8000 , قيمت جديدترين تلويزيون سامسونگ 2021 , جديدترين تلويزيون سامسونگ 2020 , ليست قيمت تلويزيون 85 اينچ سامسونگ , تلویزیون 2021 ,
[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 1 دی 1400 ] [ 11:41 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]