اشتباهات رايج مديران وب سايت


شما به عنوان یک مدیر وب سایت باید اطلاعات دقیقی از مراحل راه اندازی سایت از ابتدا تا انتهای کار و همچنین در حین راه اندازی سایت داشته باشید تا به موانع و مشکلاتی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد برخورد نکنید.
پشتیبان وردپرس بصورت جامع تمام اشتباهات رایجی که یک مدیر سایت وردپرسی انجام می دهد را بیان کرده و توضیح می دهد و روش های صحیح انجام کار را مرحله به مرحله در این دوره آموزشی به شما آموزش می دهد.

مدرس این دوره آموزشی سید داوود موسوی نسب بنیانگذار پشتیبانی سایت در ایران مدرس دوره جامع آموزش پشتیبانی وب سایت می باشند که حدود 3000 وب سایت را پشتیبانی کرده اند و حدود 1200 پروژه طراحی سایت موفق ایرانی و خارجی را داشته اند.
پشتیبان وردپرس در مشاوره های خصوصی که با مدیران وب سایت های مختلف داشته عمده ترین مشکلاتی که مدیران در موردشان صحبت می کنند مربوط به سه بخش کلی می شود:
اشتباهاتی که قبل از راه اندازی سایت انجام داده اند
اشتباهاتی که درحین راه اندازی سایت انجام داده اند
اشتباهاتی که بعد از راه اندازی سایت انجام داده اند

که این اشتباهات منجر به خسارات بالایی برای مدیران وب سایت ها شده است که باید حتما به آن توجه داشت و برای جلوگیری از آن تمام موارد ذکر شده را در راه اندازی سایت به کار برد.

دراینجا به بعضی از این اشتباهات اشاره می کنیم برای دانستن تمامی موارد، دوره آموزشی اشتباهات رایج مدیران وب سایت را ببینید .

اشتباهات قبل از طراحی سایت
نداشتن قرارداد سایت

انتخاب نامناسب طراح سایت

انتخاب هاست نامناسب و...

اشتباهات زمان طراحی سایت

نبودن هاست و نام دامنه بنام مدیر وب سایت

استفاده کردن از قالب و افزونه های نامعتبر

ریسپانسیو نبودن قالب و...

اشتباهات بعد از طراحی سایت

ایجاد صفحات 404

ایجاد لینک های شکسته

گرفتن نسخه پشتیبان بصورت مرتب و...


این دوره شامل هدایای ویژه ای می باشد که شما به عنوان یک طراح یا پشتیبان سایت به آن نیاز دارید :

سخن آخر

سالیانه وب سایت های زیادی ایجاد می شوند و به دلیل همین اشتباهات خطرناک خیلی از این وب سایت ها دیگر فعالیتی نکرده و شکست می خورند اگر شما هم در حال حاضر صاحب وب سایتی هستید و می خواهید جزء وب سایت های شکست خورده نباشید در این دوره شرکت کنید.



موضوعات: اخبار عمومی,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 5 دی 1400 ] [ 14:54 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]