دنیل ردکلیف چرا و چگونه برای بازی در نقش هری پاتر انتخاب شد؟


مجموعه «هری پاتر» بر اساس داستانی شبیه به داستان جوکی رولینگ، به یکی از موفق ترین فیلم های تجاری و حرفه ای تبدیل شده است. این مجموعه که در سال 2001 راه اندازی شد، به سنگ بنای فرهنگ تبدیل شده و در سال های اخیر الهام بخش فیلم های مدرن هالیوود بوده است. تمامی فیلم‌های …

منبع : دنیل ردکلیف چرا و چگونه برای بازی در نقش هری پاتر انتخاب شد؟

دنیل ردکلیف چرا و چگونه برای بازی در نقش هری پاتر انتخاب شد؟ http://abcmag.ir/11661/دنیل-ردکلیف-چرا-و-چگونه-برای-بازی-در-نقش-هری-پاتر-انتخاب-شد/ مجله خبری ای بی سی مگ Thu, 13 Jan 2022 13:10:02 0000 هنر و سینما سینمای جهان هری پاتر https://mail.abcmag.ir/?p=11661

مجموعه «هری پاتر» بر اساس داستانی شبیه به داستان جوکی رولینگ، به یکی از موفق ترین فیلم های تجاری و حرفه ای تبدیل شده است. این مجموعه که در سال 2001 راه اندازی شد، به سنگ بنای فرهنگ تبدیل شده و در سال های اخیر الهام بخش فیلم های مدرن هالیوود بوده است. تمامی فیلم‌های …

منبع : دنیل ردکلیف چرا و چگونه برای بازی در نقش هری پاتر انتخاب شد؟

مجموعه «هری پاتر» بر اساس داستانی شبیه به داستان جوکی رولینگ، به یکی از موفق ترین فیلم های تجاری و حرفه ای تبدیل شده است. این مجموعه که در سال 2001 راه اندازی شد، به سنگ بنای فرهنگ تبدیل شده و در سال های اخیر الهام بخش فیلم های مدرن هالیوود بوده است.

تمامی فیلم‌های این مجموعه به‌طور متوالی ساخته و اکران شده‌اند و آغازگر دوران محبوب ادبیات بزرگسالان هستند. از همه مهمتر، مجموعه «هری پاتر» نسل جدیدی از بازیگران زن درخشانی مانند دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت را معرفی می کند. اما بازیگران اصلی این فرنچایز چگونه انتخاب شدند؟

هری پاتر را نماد ادبیات می دانند و شنوندگان هر کجا که باشد به راحتی می توانند عینک گرد و پوست او را تشخیص دهند. داستان کتاب ها و فیلم ها حول زندگی او می چرخد، زمانی که او متوجه می شود که قدرت جادویی دارد. در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز، او بیشتر در مورد گذشته، از جمله اتفاقاتی که برای والدینش می افتد و هویت دشمن سرسختش، می آموزد. دنیل رادکلیف در طول هشت فیلم تا پایان، نقش هری پاتر را بازی کرد، اما اینکه چگونه او برای این نقش محبوب انتخاب شد، داستانی طولانی است.

هری پاتر

دنیل رادکلیف اولین سخنرانی خود را در مورد فیلم در سال 1999 با اقتباسی از دیوید کاپرفیلد در بی بی سی در سال 1999 انجام داد. جالب اینجاست که کریس کلمبوس، کارگردان «هری پاتر و سنگ جادو»، یک شب در سال 2000 این سریال را در اتاق نشیمن تماشا کرد. در آن زمان، او به دنبال بازیگری بود که او هری پاتر باشد، اما تلاشش بر این بود. بیهوده زمانی که رولینگ درخواست کرد چهره او انگلیسی باشد، جستجو حتی سخت‌تر شد، اما کریس کلمبوس، کارگردان باتجربه سینما، بلافاصله متقاعد شد که بازیگر اگر بازی رادکلیف را در تلویزیون ببیند خوب می‌شود. او گفت: «در آن زمان به خودم گفتم این هری پاتر است. “او همان بچه ای است که ما می خواهیم.” با این حال، این بازیگر در ابتدا به دلیل مخالفت والدین رادکلیف این ایده را رد کرد.

ماجرا به همین جا ختم نشد. در تابستان سال 2000، دیوید هیمن، تهیه کننده و نمایشنامه نویس هری پاتر، استیو کلاوس، رادکلیف را در تئاتری در لندن ملاقات کرد. این بازیگر آنجا نبود و پشت هایمن و کلوز نشسته بود و حضور آنها توجه آنها را جلب کرد. رادکلیف گفت: “آنها روبروی من نشستند و به سمت من برگشتند.” در نگاه اول، هیمن به عنوان فردی محبوب، بامزه و پرانرژی توصیف می شود. خوشبختانه، هایمن که تمام فیلم‌های «هری پاتر» و «جانوران شگفت‌انگیز» را تهیه کرده بود، توانست والدین رادکلیف را متقاعد کند که به او اجازه تست بازیگری را بدهند.

اما رادکلیف در ابتدا این پیشنهاد را رد کرد. او باید قراردادی امضا می‌کرد که بگوید هر هفت فیلم در لس‌آنجلس ساخته می‌شوند و والدینش نپذیرفتند. آنها نمی خواهند زندگی آنها به طور کامل توسط هالیوود مسدود شود. برادران وارنر به رادکلیف پیشنهاد داد. سپس در دو فیلم بازی کرد و به او اطمینان داد که فیلمبرداری در بریتانیا انجام خواهد شد. پس از اکران دو فیلم اول مجموعه «هری پاتر»، تردیدهایی در مورد غیبت دنیل رادکلیف وجود داشت. خوشبختانه او به دلیل موفقیت فیلم به پروژه بازگشت و سریال را به پایان رساند و در نهایت به یکی از بزرگترین ستاره های جهان تبدیل شد.

منبع: screenrant

.

امتیاز شما به این مقالهpost

منبع : دنیل ردکلیف چرا و چگونه برای بازی در نقش هری پاتر انتخاب شد؟

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 دی 1400 ] [ 10:02 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]