مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند


تحقیقات اخیر نشان داده است که اگر بلوتوث گوشی شما همیشه روشن است، این بهترین راه برای نظارت بر گوشی شما است. برای تحقیق بیشتر در این مورد با ما همراه باشید بلوتوث همیشه روشن است بخوانیم. نظرسنجی اخیر از دنبال کنندگان حرفه ای مانند AirTag اپل نشان داده است که فناوری همیشه با همه …

منبع : مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند http://abcmag.ir/17480/مطالعه-جدید-بلوتوث-همیشه-روشن-ردیابی-گوشی-را-آسان-میکند/ مجله خبری ای بی سی مگ Fri, 17 Jun 2022 17:31:04 0000 تکنولوژی اخبار فناوری https://abcmag.ir/?p=17480

تحقیقات اخیر نشان داده است که اگر بلوتوث گوشی شما همیشه روشن است، این بهترین راه برای نظارت بر گوشی شما است. برای تحقیق بیشتر در این مورد با ما همراه باشید بلوتوث همیشه روشن است بخوانیم. نظرسنجی اخیر از دنبال کنندگان حرفه ای مانند AirTag اپل نشان داده است که فناوری همیشه با همه …

منبع : مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

تحقیقات اخیر نشان داده است که اگر بلوتوث گوشی شما همیشه روشن است، این بهترین راه برای نظارت بر گوشی شما است. برای تحقیق بیشتر در این مورد با ما همراه باشید بلوتوث همیشه روشن است بخوانیم.

آقای.  بلیط

نظرسنجی اخیر از دنبال کنندگان حرفه ای مانند AirTag اپل نشان داده است که فناوری همیشه با همه چیز راه دارد، حتی با کنترل های شما! بلوتوث همیشه برای کاربر فعال است.

بلوتوث همیشه روشن است

بلوتوث همیشه عملکرد نور را دارد. محققان گفتند که توانستند طیف گسترده ای از دستگاه ها را از طریق تشخیص الکتریسیته غیرعادی تشخیص دهند. به این ترتیب راه حل های جدید به ویژه تغییر آدرس IP برای محافظت از امنیت اپل و جلوگیری از نظارت تلفن همراه استفاده می شود.

بلوتوث همیشه روشن است

بلوتوث همیشه روشن است

مطالعات بلوتوث نشان داده است که اشکالات موجود در تلفن های همراه باعث می شود چراغ های جلو بلوتوث خاصیت داشته باشند. مهمتر از همه، این لامپ امضای دیجیتال یا ارجاع به دستگاه های دیگر را محدود می کند. اگرچه بلوتوث روی تلفن از یک تکنیک پنهان استفاده می کند تا نظارت را تقریباً غیرممکن کند، رادیو فاصله نویز بلوتوث را با سایر دستگاه ها تغییر می دهد.

دو دانش آموز از UCSD، نیشانت بسکار و هادی گیووچیان، که نویسنده مقاله مشترک هستند، بر این باورند که تحقیقات آنها در مورد عملکرد بلوتوث در برنامه های نظارتی تلفن همراه، از جمله “این Find My” است. این باگ های کوچک گوشی قبلا در وای فای استفاده می شدند، اما اکنون این مقاله ثابت کرده است که این تنها صداهایی هستند که ویژگی تشخیص آنها را دارند و تا کنون بد استفاده نشده اند، اینها نشانه هایی هستند.

در بخشی از این تحقیق آمده است:

چیزی که من می خواهم ببینم این است که هدست بلوتوث به هر شکلی در دنیای واقعی خراب می شود و دستگاه های زیادی پیدا خواهید کرد.

باسکار یکی از نویسندگان این مقاله گفت:

ما در آزمایشات خود دریافتیم که 40 تا 47 درصد از مواد دارای اثر دست جداگانه ای هستند که می توان آنها را استخراج کرد.

کنترل بلوتوث در دستگاه های پیشرفته ای مانند AirTag اپل به یک مشکل اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. زیرا این دستگاه علیرغم استفاده از فناوری و کمک به مکان یابی کلیدها و وسایل الکترونیکی افراد طراحی شده است. اما برخی از جنایاتی که آنها مرتکب می شوند با چنین وسایلی غیرقانونی است و حتی در موارد معدودی از آزار و اذیت و قتل نیز نمی توان از سفر این وسیله چشم پوشی کرد.

از کنترل بلوتوث استفاده کنید

پیش از این، کنترل Wi-Fi در دستگاه های مختلف بر اساس کابل های داده معرفی شده بود، بنابراین می توان گفت که این یکپارچه سازی بلوتوث کوتاه تر و ساده تر است و کنترل بلوتوث دشوارتر به نظر می رسد. الگوریتم پیشرفته پیشنهادی می‌تواند عدد موجود در سیگنال بلوتوث را پیش‌بینی کند که بسته به تعداد خطاهای گوشی، ممکن است نزدیک یا دور از عدد اول باشد. به گفته محققان، صحت این تخمین ربطی به مدل و سن گوشی هوشمند ندارد.

از کنترل بلوتوث استفاده کنید

از کنترل بلوتوث استفاده کنید

محققانی که این تحقیق را انجام دادند نیز آزمایش جالبی انجام دادند تا ببینند که هر سیگنال بلوتوث تا چه اندازه ممکن است یا با ترکیب تعداد تلفن ها، مکان تلفن چقدر از هم فاصله دارد.

برای انجام این آزمایش، آزمایش را در دو مقیاس مختلف تکرار کردند و نتیجه این شد که وقتی 162 سلول در کنار هم قرار گرفتند، 40 درصد سیگنال‌های منحصر به فرد به وضوح قابل مشاهده بود و در ساختمان‌های عمومی، 647 تلفن همراه در دسترس بود. . 47% قادر به انجام آزمایشات دقیق بودند.

عرض مسیر به عواملی مانند محیط و مواد مطالعه بستگی دارد و می تواند تا چند صد متر متغیر باشد. یک نفر به طور داوطلبانه اعلام آمادگی کرد و محققان توانستند علائم او را زمانی که در راه خانه بود تحت نظر بگیرند.

ناگفته نماند که عوامل خارجی ممکن است در این آزمایش تداخل داشته باشند، مانند تغییرات دمای محیط یا مواد قدرتمند با قدرت انتقال سیگنال بالاتر.

شاید شما یا کاربر دیگری نتایج را بدانید بلوتوث همیشه روشن است بگویید، وقتی به بلوتوث نیاز ندارید، آن را خاموش کنید. اما جالب است بدانید که اکثر دستگاه ها، به ویژه آیفون ها، هرگز بلوتوث را خاموش نمی کنند. مگر اینکه مستقیماً به تنظیمات گوشی خود بروید تا آن را خاموش کنید. بسیاری از افراد ممکن است حتی متوجه نباشند که همیشه سیگنال بلوتوث دستگاه خود را دنبال می کنند.

تصادفات بلوتوث همیشه در جریان هستند

نظارت بر افراد از طریق فناوری همیشه یک مشکل در ایالات متحده بوده است. در سال 2019، وزارت دادگستری اعلام کرد که صدها نفر به صورت آنلاین جستجو شده اند و در این گزارش آمده است که هزاران نفر گفته اند که این اتفاق از طریق دستگاه های الکترونیکی رخ داده است.

امکان بلوتوث گوشی روشن می ماند

امکان بلوتوث گوشی روشن می ماند

نویسندگان مقاله گفته اند که رادیو مورد نیاز برای مانیتورینگ بلوتوث می تواند حدود 200 دلار قیمت داشته باشد و می توان گفت که نظارت کار گرانی نیست. درست است که دستگاه هایی وجود دارند که بیش از 1000 دلار قیمت دارند و ما می دانیم که کار با یک دستگاه گران تر، دقیق تر و آسان تر خواهد بود. اما امکان نظارت با همان ابزارهای ساده نیز وجود دارد.

واضح است که کار با این دستگاه ها نیازمند دانش فنی بسیار فراتر از دانش افراد عادی است که به تازگی ابزار ایرتاگ را خریداری کرده اند. چیز عجیب دیگری که باید بدانید این است که در حال حاضر به احتمال زیاد توسط مردم یا مردم به دو روش قانونی و حتی غیرقانونی دنبال می شوید.

کارشناس معروف امنیت رایانه، جان کالاس، مدیر پروژه های فناوری در بنیاد Electronic Frontier، به صراحت گفت که من از نظارت بر سیگنال بلوتوث شگفت زده نشدم. او گفت: “مثل دیدن سیگنال Wi-Fi یا اتصال به هدفون بلوتوث، قابل درک است.” با این حال، او فکر می کند که این یک چالش و نگرانی عمده نیست، زیرا همه قادر به نظارت و اجرای چنین فعالیتی نیستند و نیاز به دانش زیادی در مورد آن دارد.

بیایید ببینیم این قانون برای چه کسانی مفیدتر است؟ پلیس مدت‌هاست که برای نظارت بر فعالیت‌های مجرمانه به تلفن‌های مردم دسترسی دارد. محبوب هستند. در حالی که افراد مسئول اجرای اطلاعات نظارتی می توانند به راحتی از یک شرکت فناوری مانند گوگل بپرسند، آنها آن را دارند. کالاس می گوید:

تحقیقاتی وجود دارد که به 20 سال پیش بازمی‌گردد و چیزی شبیه تفاوت ساعت زنده را نشان می‌دهد که به افراد اجازه می‌دهد کامپیوتر را در موقعیت‌های خاص شناسایی کنند. به طور کلی، بخشی از آن استفاده نمی شود زیرا راه حل های پیچیده تر و آسان تری برای دنبال کردن وجود دارد.

دو نویسنده این مقاله گفتند که شاید بهترین راه برای غلبه بر این مشکل، ایجاد سفت‌افزار در دستگاه‌های هوشمند برای ایجاد سیگنال‌های تصادفی بلوتوث، برای سهولت یا غیرممکن کردن نظارت باشد. البته این روش را باید به دقت بررسی کرد تا دید واقعا کاربردی است یا خیر!

Baskar و Giwechian همچنین استدلال می کنند که تغییر دستگاه ها برای حل این مشکل ممکن است امکان پذیر نباشد، زیرا مشکلات احتمالی می تواند منجر به نظارت سریعتر بلوتوث شود.

گیوه چیان می گوید:

تنها تمرینی که می توانید این مشکل را به طور کامل حل کنید، خاموش کردن بلوتوث است.

بسکار ادامه می دهد:

و بسیاری از ویژگی های بسیار مهم از بین خواهند رفت. منظورم چیزی مثل نظارت بر تماس است. برخی از این فناوری ها در دنیای مدرن مفید بوده اند و ما مجبور نیستیم جلوی آنها را بگیریم.

این، مانند بسیاری از مطالعات دیگر، نشان می‌دهد که مجرمان به دنبال راه‌هایی برای دسترسی و نظارت بر امنیت کاربران هستند، که کالاس آن را جنگ گربه و گربه می‌نامد و می‌گوید هکرها همیشه راه‌های جدیدی برای جاسوسی و ردیابی چشم‌های طعمه‌اش پیدا خواهند کرد. . نفوذ بالاخره از بین رفت.

البته جای تعجب نیست که دستگاه های الکترونیکی جدید برای افزایش قابلیت اطمینان و ارزش خود با کاربران مختلف رقابت می کنند و بنابراین ممکن است برخی از حفره های امنیتی هرگز بسته نشوند! سوال اینجاست که آیا ارزش خرید دستگاهی با 10 دلار اضافی برای حذف کنترل بلوتوث دارد؟

بیشتر بخوانید:

افکار شما در مورد بلوتوث همیشه روشن است چیست لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات با ای بی سی مگ در میان بگذارید.

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 31 خرداد 1401 ] [ 16:05 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]