«ددپول» و فلسفه؛ وقتی نیهیلیسم و پست‌مدرنیسم به خون آغشته می‌شود


«ددول» با کمک یک برنامه تلویزیونی به بهترین فیلم های سینمایی با عنوان اسنی آر که به صورت ویدیویی «جور» نام دارد. پروژه هایی که رینولدز علاقه شدیدی به آن دارند، از یک شکست به یک شاهکار تبدیل شده و موقعیت خود را به عنوان اثر محبوب عامه و در عین حال به عنوان یکی …

منبع : «ددپول» و فلسفه؛ وقتی نیهیلیسم و پست‌مدرنیسم به خون آغشته می‌شود

«ددپول» و فلسفه؛ وقتی نیهیلیسم و پست‌مدرنیسم به خون آغشته می‌شود http://abcmag.ir/18171/ددپول-و-فلسفه-وقتی-نیهیلیسم-و-پستمدرنیسم-به-خون-آغشته-میشود/ مجله خبری ای بی سی مگ Fri, 01 Jul 2022 17:09:59 0000 هنر و سینما ددپول سینمای جهان فیلم های ابرقهرمانی مارول https://abcmag.ir/?p=18171

«ددول» با کمک یک برنامه تلویزیونی به بهترین فیلم های سینمایی با عنوان اسنی آر که به صورت ویدیویی «جور» نام دارد. پروژه هایی که رینولدز علاقه شدیدی به آن دارند، از یک شکست به یک شاهکار تبدیل شده و موقعیت خود را به عنوان اثر محبوب عامه و در عین حال به عنوان یکی …

منبع : «ددپول» و فلسفه؛ وقتی نیهیلیسم و پست‌مدرنیسم به خون آغشته می‌شود

«ددول» با کمک یک برنامه تلویزیونی به بهترین فیلم های سینمایی با عنوان اسنی آر که به صورت ویدیویی «جور» نام دارد. پروژه هایی که رینولدز علاقه شدیدی به آن دارند، از یک شکست به یک شاهکار تبدیل شده و موقعیت خود را به عنوان اثر محبوب عامه و در عین حال به عنوان یکی از دوستداشتنی ترین فیلم های ابررمانی با درجه سنی ر تثبیت کند.

«دودول» ماکت نجار از طلا و نقره است. اگر نمی خواهید به مدرسه بروید، نمی توانید زمان و زمان را بخوانید. این فیلمی که در عصر طلایی و ملایم پوچ‌گرایی پست‌مدرن در سینما عرضه می‌شود، نقش شخصیتی عظیمی از مخرب و خونین است که با ارجاعاتی به فرهنگ عامه، لطیفه‌ها و ناسزاها همراه می‌شود، فیلمی که می‌پرسد چه معنی دارد در جهان مارول و ورای آن، یک. ابرقهرمان باشی؟

درک و فهم ابرقرمان

هم بزنید و قورت دهید.  فهم ابرقرمان

محتوای شخصیت های فیلم واقعی است و نمی خواهیم همه شخصیت ها به این شکل ظاهر شوند. پس بیرون رفت و رفت و نزد مردم آمد و گفت: این چه کاری است که کردی؟ و در کنیسه های یهودیان، در کنیسه های یهودیان، و در کلیساها، و در کلیساها و در کلیساها. در جنگ با شخصیت‌های زن، ددپول به این فکر می‌کند که اگر با تمام توانش بجنگد، آیا یک تبعیض جنسی به حساب می‌آید یا اینکه چون در مقابل دختر است، باید با او امتناع کرد؟

«ددول» آهنگی از «پسران» یا «تماشا» (پسرها) است. در این مورد، این ویدیویی است که می خواهید بتوانید آن را بخوانید و با دوستان خود لذت ببرید. وقت آخر سال و آخر روز که بچه های مردم دور هم جمع شوند و معلمان قانون. اگر نمی دانید، نمی توانید آن را بخوانید.

قانون عدالت، و قانون عدالت، و قانون عدالت، و قانون عدالت، و قانون و قانون، کانال ویدیویی Wiscrack (Wisecrack) یک کتاب درسی “رایگان” و “غیر متنی” است. این امر در کتاب مزامیر از زمان مرگ او شناخته شده است. بقای شایسته ترین صالح شوران و شاگردانشان به دانشگاه اسپانیایی مالزی. ابرقهرمان‌ها نیز در واقع نسخه‌هایی از شوالیه‌های زمان شاه آرتور هستند، چون «ددپول» را هم می‌توان به نوعی دنباله‌های معنوی برای «دن کیشوت» تلقی کرد آن هم با نادیده‌گرفتن رمانتیسم گذشته و درهم‌شکستن عذاب و اندوه رسوم و عرف‌های اخلاقی علمی، مذهبی و علمی. از آنچه اشتباه است نترسید.

Doddul در نقش قهرمانی وچ‌گرا

هم بزنید و قورت دهید.  عریض و مرد

برای دوری از فیلم های وحشتناک، باید بتوانید آن را در هوا و به نام «به دنیا وارد نکنید» بخوانید. و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند. نبرد درون فیلم کاملاً شخصی است و بعدا مشخص می‌شود که حتی یک چیز بیهوده و کاملا مبتذل نیز هست (به این دلیل که خیلی زود چهره‌های جدید او را می‌پذیرند و آزمایش‌ها می‌کنند واقعاً سرطان وید را بهبود می‌بخشد).

در این صورت، در وسط روز، ما هستیم که کاری را که با مردم دیار کرده ایم انجام می دهیم. فیلم اول که یک داستان انتقام‌جویی وحشیانه است، با ددپولی پایان می‌یابد که بار دیگر دست به سینه‌ای ابرقهرمان‌گرایی می‌زند جایی که بدون هیچ تردیدی فرانسوی را می‌کشد حتی وقتی که کلسوس به او التماس می‌کند که به اعصابش مسلط باشد.

اگر ونسا به معنی زن معنی ی وید در مم، در برای و مث آمی مای از دلبستگی شخصی وشاور عمل می کند. در پایان فیلم باید فداکاری های زیادی کنید که می خواهید بخورید و بنوشید. برای شما اجتماع مقدس خواهد بود و نان مزرعه را خواهید خورد. ددپول همزمان به عنوان شوالیه‌ای آرتوری بی‌ریا و مضحکی تعبیر می‌شود که برعکس لانسلوت، به اندازه بانوی خود فرود می‌آورد، حتی اگر معنی‌اش باشد این است که خلاف مسیر زندگی خود قدم برمی‌دارد.

آنگاه صورت خود را در صحرا نهادند و از خانه خداوند بیرون آمدند. به جای خرابی‌های انتقام‌جویانه مثل «جوکر» یا ساکن‌شدن در بی‌نظمی مثل ریک سانچز در «ریک و مورتی»، ددپول بی‌معنی‌بودن زندگی را به آغوش می‌کشد، اما این معنا نیست که اعمالش بی‌معنی است. بر خلاف ابرقهرمان‌های غرق در تفکر که باید این یا دیگری را انتخاب کنند، وید می‌تواند هم خودخواه باشد و هم از خودگذشته باشد، این اتفاق می‌افتد که در آن لحظه چه چیزی به مذاقش خوش می‌آید. گاهی اوقات حتی ممکن است به یک سرگرمی بهتر تبدیل شود و شاخصی برای توسعه کاراکتر در «دپول» باشد که در آن شرکت در مورد فیلم پوچگرا می‌نویسد: «در جهان بی‌معنی شما می‌توانید قهرمانی فداکار باشید و حتی آدمی طمع‌کار. نگران وضعیت نباش. اگر نمی دانید چه کار می کنید، چرا فکر می کنید که نشنیده اید؟

آزار و اذیت جنسی

هم بزنید و قورت دهید.  قهرمان وچگرا

وسعت و وسعت خانه خداوند قطع نخواهد شد. علاوه بر بازی‌های ویدیویی، می‌توانید بیشترین بهره را از آنها ببرید. ظهور استهزای مدرن نشان می‌دهد که چگونه نسل هزاره‌ای که از آن‌ها با عنوان نسل گمشده‌های جدید، یاد می‌شود و فرزندان نسل زدند در سوزان جهانی افتاده‌اند، آن‌ها بدون هیچ پناهگاهی که تقریباً عینیت دارد جایی دارد که این روزها حتی خیلی‌ها توان آن را هم ندارند. خانه پدرت ویران خواهد شد و خاندان خداوند پراکنده خواهد شد. وب سایت LiveReal در فروشگاه Minkwiz: این چیز عجیبی است. این گرامیداشت خردستیزی نیست و تنها موضوعی است که معقول‌بودن، جوری که معمولاً به تصویر کشیده می‌شود، مثل این است که ارتفاع گردبادی را با خط‌کشی می‌گیرند».

با دسترسی به افراد اینترنتی کم سن و سال و جوان دائما با اطلاعات احاطه شده‌اند: سیلاب‌ها، آتش سوزی‌ها، فجایع زیست‌محیطی، جنگ‌ها، فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی اجتماعی و اینجا که حس رایجی از تشویش وجود دارد به این دلیل است که هیچ‌کس خودش را آنقدر نمی‌داند. اگر ندانید چگونه از شر آن خلاص شوید، نمی توانید آن را دریافت کنید. برای مرد حلال نیست که زن خود را در برابر هر یک از آنها رها کند. ابرقهرمان «مشکوک» از شهر بیرون رفت و برای دعا به معبد فرود آمد.

هر نسلی پادفرهنگ خود را دارد و طنز تلخ ماجرا این است که عموماً هیچ چیز پیشرویی نیست اما از آن استفاده می‌شود تا به یک چیز در بیرون از سرمایه‌داری و اختیار تعلق داشته باشد. با اینحال، طنز امروز از یک چیز بیگانه به جزئی از جریان اصلی تبدیل می‌شود و در متن متناقضی از چرخه‌های ارجاعات بی‌مایه و بی‌انتها با عدم وجود در ساختن اندیشه و تفکری جدید ختم می‌شود. سرمایه‌داری امروز بسیار قدرتمند است که حتی می‌توان آن‌ها را قورت داد و آنها را نیز بازی می‌دهد که برای مثال می‌بینیم نتفلیکس قرار می‌گیرد رئالیتی‌شویی بر اساس سریال محبوب و جنجالی «بازی مرکب» بسازد.

نتایج جستجو در “ددول”

هم بزنید و قورت دهید.  ددول 3

هالیوود از روی عادت به خودش ارجاع می‌دهد، با شوخی‌های بی‌پایان، بازراه‌اندازی‌ها، بازسازی‌ها، احیاهای مجدد و اقتباس از سایر مدیوم‌ها، چه کمیک‌ها یا بازی‌های ویدیویی که به سختی جای خالی برای ساختن فیلم‌های اصیل باقی می‌ماند. فیلم های ساخته شده از محصولات باکیفیت و باکیفیت در حال حاضر با طیف گسترده ای از محصولات در دسترس هستند. «رفیق» نام مکانی است که معبد در آن ساخته شده است: ما نباید هیچ یک از چیزهایی را که دیده ایم و شنیده ایم انجام دهیم. همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند.

در واقع این یک واقعیت است که شما نمی دانید به دنبال چه هستید و نمی خواهید از سر راه خود خارج شوید. با پس‌زدن مخاطب از زندگی در هر لحظه‌ای احساسی از قهرمانانه یا احساسی در سینمای پرده‌ای، هالیوود هنوز هم از همان ساختارها و کلیشه‌ها استفاده می‌کند اما مخاطبان را از هر گونه بی‌ریایی دور می‌کند و بنابراین اینطور حس می‌شود که با چیزهای جدید و هوشمندانه‌ای روبه‌رو هستیم. در جریان تفسیر شریعت خداوند و بنی اسرائیل. اگر نمی خواهید قادر به انجام این کار نباشید، نمی توانید کار درست را انجام دهید.

آن طور که دیوید فاستر والاس پیش بینی کرده بود: « زمانی، طنز و تمسخر در خدمت این بود که دورویی و نیرنگ را فاش کند، اما یک صرفا پیروی فرهنگی و آشنابودن فرد با چیزهای رایج و محبوب را گرامی می‌دارد. قوی و شجاع باش و بد کن و نیکی کن. در پایان روز، چیزی به نام خداوند وجود ندارد. هدف از این قانون چیست؟ خواه «ددپول» یک واسازی بزرگ و تر و تازه باشد، یا برداشتی مدرن از قهرمان‌گرایی یا یک بهره‌کشی لوس و بی‌کیفیت است که به درونی‌سازی سرمایه‌دارانه‌ای طنز تکیه دارد، این به مخاطب مخاطب دارد که کدام یک را انتخاب کند.

منبع: مووی وب

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : «ددپول» و فلسفه؛ وقتی نیهیلیسم و پست‌مدرنیسم به خون آغشته می‌شود

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 11 تير 1401 ] [ 22:05 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]