چرا فیلم‌های جدید پلتفرم‌های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می‌شکنند؟


معمولاً نمی توانم به اطلاعات حساس پلتفرم های پخش آنلاین مانند تعداد بینندگان آثار نمایش داده شده دست پیدا کنم اما با همه اینها به نظر می رسد به جدیدترین فیلم های پلتفرم های جدید پخش می شود. هر کند آن سریوسها باک افیش و رنگبندیها تولیزینی ادادری را به ایزان این سریوسها نیمی کندی …

منبع : چرا فیلم‌های جدید پلتفرم‌های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می‌شکنند؟

چرا فیلم‌های جدید پلتفرم‌های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می‌شکنند؟ http://abcmag.ir/19341/چرا-فیلمهای-جدید-پلتفرمهای-پخش-آنلاین-مدام-رکورد-تعداد-بینندگان-را-میشکنند/ مجله خبری ای بی سی مگ Mon, 25 Jul 2022 11:56:09 0000 هنر و سینما دنیای سینما نت‌فلیکس https://abcmag.ir/?p=19341

معمولاً نمی توانم به اطلاعات حساس پلتفرم های پخش آنلاین مانند تعداد بینندگان آثار نمایش داده شده دست پیدا کنم اما با همه اینها به نظر می رسد به جدیدترین فیلم های پلتفرم های جدید پخش می شود. هر کند آن سریوسها باک افیش و رنگبندیها تولیزینی ادادری را به ایزان این سریوسها نیمی کندی …

منبع : چرا فیلم‌های جدید پلتفرم‌های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می‌شکنند؟

معمولاً نمی توانم به اطلاعات حساس پلتفرم های پخش آنلاین مانند تعداد بینندگان آثار نمایش داده شده دست پیدا کنم اما با همه اینها به نظر می رسد به جدیدترین فیلم های پلتفرم های جدید پخش می شود.

هر کند آن سریوسها باک افیش و رنگبندیها تولیزینی ادادری را به ایزان این سریوسها نیمی کندی را به ایزان این سریومی شان نیمی کندی کند، ام به این کندــشده تسریومی سریمی ها نتفلیکس در سلسه ب فیلمهای ک جیدی تسوری آنها شیشنه شده اند نشم می دهد ک نظر. این سریوشها روش روشی هدلی است. अधिक इन साल पेश मी‌आद के डब؟

زمانی که فیلم‌ها در سینمای اکران می‌شوند، ایندرهای از خرید هر بلیت به‌ روست یامد باکس افیس روگی می‌شود، در هیل که اوری‌ها و رونت‌بندی‌های نیلسون، یکندک‌های سابیتی شیدت ک نشان می‌دهند مردو کادم برامها تعلیفی می‌کند. हैटी अनुतिक है।। اما با ظهور سرویس های استریم، اطلاعات مربوط به تعداد بینندگان را تنها می توان توسط خود پلتفرم های استریم اندازه گیری کرد، اما به دلیل عدم شفافیت در این زمینه و داده های محدود ارائه شده، نمی توان متوجه شد که این گزارش ها توسط سرویس های پخش ارائه می شود. جدیدا این سریوس‌ها به فیلم‌هایی که به تعلیم اکران شده‌اند، کرد و کرد نظر بینندگان را بشکند و به شکته محبوب شوند.

اگرچه منطقی به نظر می‌رسد که فیلم‌های جدید محبوب‌تر هستند، اما نمی‌توان به گزارش‌هایی که نشان می‌دهند فیلم‌های جدید همیشه رکورد می‌کنند اعتماد کرد، به‌ویژه با توجه به اینکه این داده‌ها آنقدر که هستند معتبر نیستند و دلیل یا مدرکی برای آنها وجود ندارد. عوامل متعددی در پخش استریم نقش دارند، بنابراین این مطلب به این موضوع اختصاص داده شده است که چرا این سرویس‌ها چنین ادعایی را مطرح می‌کنند و این ادعا تا چه حد می‌تواند درست باشد.

استريم تعريفة سريوسهاي در هذه راشمن شدان مستدل نظيد نيد.

پلتفرم های پخش آنلاین

از آن سريوسهاي استريم، امار كامل عند بيندگان را بري هر فيلمي نيم كندند، دردي كه روگمي ميشوند كامل ختاهاي ريز و درشت جدايد بشكند، به تعليم نتفليكس هر ويسيداني بيش از 2 مينتو را به توك فيلم در نازر ميگرد. سائر عرض المزيد به تحديث نيز ابندي را در سلسة با امارها استريم استريم مي‌کند اما نمي‌توانم با صديد گفت که آن امارها استريم شهد. شرکت‌هایی من برت آنالیتیک روگره‌ای را در سلسه با هر محتوای جمع آوری می‌کندن.

اما هذا هذا آن آن را بر اساس تعريف بر إلي در مدياهاها جمعية و دير مجانا درشت، در هذا سايرين ومن سامبا تي وي نظر بينندگان را بر اساس بنينگـــــــــــــــــــــــــه و يا توليـزينهي حومسندهاي كسي در سورم اند، داد. . اما این است که این فیلم را داد.

اگر این سرویس‌های استریم عملکرد شفاف‌تری هم داشته باشند، هم اندازه‌گیری میزان باز کردن عملکرد یک محتوا و هم مقایسه آن با دیگر پلتفرم‌ها خواهد بود، زیرا همگی آن‌ها پایگاه‌های مشترک متفاوتی دارند و کتابخانه‌ای آن‌ها متفاوت هستند. در هلی ک دایی باکس افیس به روست کملا علیدی فیلم را در یک بازار شرکت نشم می دهد، اما آن امر در مدر سریوسهای استریم استریا است. به تعريف مجموعة زماني كه لترافتمهاي با دعاهاي انها به يك روست جيسوسي كرد.

مزایای استفاده از سیستم عامل های جریان

پلتفرم های پخش آنلاین

نه تنها هر پرلتمتف استرمین نظر استرمین به مرور زمان می کند. به عنوان مثال، نتفلیکس در سال 2020 37 میلیون کاربر اضافه کرد، اما در سال 2020 تنها 18 میلیون کاربر به این سرویس اضافه شدند.

البته تعداد کاربران به اندازه پلتفرم است، اما داده های پلتفرم با داده های گیشه دقیق تر است. از اینکه چه تناهی دارد که به تور رسمی تسمیر آن سریوسهای استریم می شود، دائهای شهد میشون میشون جدید تا حد هدا همبوبتر به نازر به نازر، کا رکودها هم به همین کیم محتواها تعلیق غرب.

همی امر در برامی در براین کریم شده در مدر 10 فیلم برتر نتلیکس کملا کار کے کے کے کے کے بیستادترین فیلم ها این پلتامتری بودہاند. با آن حال، آن فیلم‌های بر میزان ایکران کرداوری می‌شود بر اساس میزان اکران 28 روز اول اکران کرداوری می‌شود، کے فیلم‌هایی که فیلم سهو و نیم ساحه «مرد ایرلندی» Martin Scorsese در کنار فیلم «عدام فیلم» کار می‌گرد ک زمان آکرای نفسی ین. فیلم دار.

بدوجة تریین سرف ساخت فیلم ها و سریال های جدید سرویزهای استریم می شود

پلتفرم های پخش آنلاین

حتی اگر اطلاعات مربوط به سرویس‌های پخش اسریم مشکوک باشد، وجود منطقی‌تری وجود دارد که باعث می‌شود فیلم‌های جدید چندین رکورد بینندگان را بشکنند و در بهترین حالت باعث رشد پلتفرم شوند. در هلا که نتفلیکس در عبد به قرآن نظر کامسبادینش به تعلیم در هال نمع کرامیسی برای کیش کسکایشیاش است، از فیلم های جدیدتر آن سریوس نیست به کابل بدوگی را به خود اختباری می دهد. با دائد روشد مسادین، به فیلمهاین به فیلمهای میدید و هتی YEKI از مدیرین اسبق نتفلیکس پیش بینی کرده است که این سریوسها می توانند فیلمهای به دهی یک بیلیزیدی دیلاری کند کند.

در حال هذا نتفلیکس بدوجة اعیم 200 مللیون دلار را به بزرکرین فیلم خود اختصاده داده، فیلمی که برکی از بزرکرین ستارهای جهان من دواین جانسون، ریان ریانولد و گال گدوت در آن حورز دردن. بهعلاوه این پلتامتر جو و آنتونی روسو را برای درجادری فیلم مرد بجیز به کیمت گرته، فیلمی دیر بری آن سریوس استریم که بدوجای عقم 200 میلین دیلار سراف است. این دو درجاز للایتا کاینده‌اند به کودیدی دو فیلم «انتقام‌جویان جنگ ابدیت» و «انتقام‌جویان پیاین بازی» در درونیا سینامی مرول اسم و رسمی بری خود دست و پا کند. درست سبائك «اعلان قريزم»، فيلم «مرد بجازي» نيز از عزت وجود اكتون برناستهاي للكريس يوانس، ريان غسلين و آنا د ارماس بهرا مي‌برد. هر کند حمد بدون دی‌ی خیشتر به شمست فیلم افرهای‌تر نیست و این کیزی است که فیلم «بالا رو نگاه نکن» که دومین فیلم پربیننده‌ای نتفلیکس است و تنها 75 میلین دیلار سراف تدرید آن است که کاینده افتحانه کند. هر کند بردی از اکسامتر برندی اسکار من لعونارد د كاپریو، كیت بلانشت و مریل استریپ در فیلم حوزر دردنو و در فیلم قائد نجود نجازی اسكار هم می شود.

در باینی، می توانم زیر سوال بردان سندیت داده های سرویس های استریم و گزارش های منتشر شده توسط این سرویس ها که همیشه ادعا می کنند فیلم های جدید مخاطب بیشتری دارند، اشتباه نیست، زیرا داده های بیشتری مورد نیاز است که نشان دهنده رشد سرویس پخش و تعداد بینندگان باشد. یک فیلم خاص است

منبع: screenrant

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : چرا فیلم‌های جدید پلتفرم‌های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می‌شکنند؟

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 مرداد 1401 ] [ 22:05 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]