مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [+رندرهای رسمی]


با انتشار ترجمه های رسمی، مشخصات و قیمت گلکسی A04s گمان می رود این گوشی در چند روز آینده به صورت رسمی عرضه شود. همانطور که می دانید سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه رسمی این گوشی ارزان قیمت است گلکسی A04s است. فاش های جدید منتشر شده توسط Winfuture.de نشان می دهد که …

منبع : مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [+رندرهای رسمی]

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [ رندرهای رسمی] http://abcmag.ir/20781/مشخصات-فنی-و-قیمت-گلکسی-a04s-فاش-شد-رندرهای-رسمی/ مجله خبری ای بی سی مگ Wed, 24 Aug 2022 01:30:05 0000 تکنولوژی اخبار تلفن اخبار سامسونگ اخبار موبایل سامسونگ گلکسی https://abcmag.ir/?p=20781

با انتشار ترجمه های رسمی، مشخصات و قیمت گلکسی A04s گمان می رود این گوشی در چند روز آینده به صورت رسمی عرضه شود. همانطور که می دانید سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه رسمی این گوشی ارزان قیمت است گلکسی A04s است. فاش های جدید منتشر شده توسط Winfuture.de نشان می دهد که …

منبع : مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [ رندرهای رسمی]

با انتشار ترجمه های رسمی، مشخصات و قیمت گلکسی A04s گمان می رود این گوشی در چند روز آینده به صورت رسمی عرضه شود.

همانطور که می دانید سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه رسمی این گوشی ارزان قیمت است گلکسی A04s است. فاش های جدید منتشر شده توسط Winfuture.de نشان می دهد که این دستگاه با مشخصات چشمگیر مانند صفحه نمایش 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، عرضه رسمی و قیمت A04 نیز در روزهای گذشته فاش شده است که نشان از عرضه به زودی این گوشی دارد.

نوامبر تتر

بیشتر بخوانید: ارزان ترین و ارزان ترین گوشی موبایل سال 2022

مشخصات و قیمت گلکسی A04s

تلفن همراه گلکسی A04s صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح HD (1600 در 720 پیکسل)، نرخ تجدید 90 هرتز و روشنایی 400 نیت خواهد بود. در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش نیز بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

قیمت گلکسی A04sقیمت گلکسی A04s

تلفن همراه با کیفیت بالا گلکسی A04s این گوشی دارای چیپست اگزینوس 850 سامسونگ، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین برای فضای ذخیره سازی بیشتر، این گوشی دارای اسلات کارت حافظه microSD خواهد بود. این دستگاه از رابط کاربری Samsung One UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

در پشتی گوشی گلکسی A04s یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 وجود دارد که با یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو همراه است. در جلوی این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ضبط سلفی تعبیه شده است.

قیمت گلکسی A04sقیمت گلکسی A04s

انرژی لازم گلکسی A04s باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی و پورت USB Type-C دارد. برای امنیت بیشتر، مانند مدل قبلی، اسکنر اثر انگشت در کناره گوشی تعبیه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه ارتباطی 4G VoLTE، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.x، جک 3.5 میلی متری هدفون و NFC اشاره کرد.

گلکسی A04s در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه می‌شود و انتظار می‌رود با قیمت 169 یورو در اروپا به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران Tekrato در مورد مشخصات و قیمت Galaxy A04s چیست؟ در بخش نظرات با ای بی سی مگ و نظرات خود به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما همراه باشید.

منبع: gizmochina

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : مشخصات فنی و قیمت گلکسی A04s فاش شد [ رندرهای رسمی]

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 6 شهريور 1401 ] [ 21:05 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]