آمریکا و اروپا به جای ژست، عمل کنند


به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده ظریف پیامی در توییتر خود نوشت: “بورخا یک برنامه جامع است که در سه کشور اروپایی به علاوه سه کشور دیگر (از جمله ایالات متحده) و ایران تکمیل شده است.” نامه 100 (یک JCPOA) طرف را نشان می دهد “. ظریف نوشت: “این توافق نامه توسط ایران اجرا نشده …

آمریکا و اروپا به جای ژست، عمل کنند https://rosemag.ir/2021/03/09/آمریکا-و-اروپا-به-جای-ژست،-عمل-کنند/ مجله رز Tue, 09 Mar 2021 20:07:05 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/03/09/آمریکا-و-اروپا-به-جای-ژست،-عمل-کنند/ به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده ظریف پیامی در توییتر خود نوشت: “بورخا یک برنامه جامع است که در سه کشور اروپایی به علاوه سه کشور دیگر (از جمله ایالات متحده) و ایران تکمیل شده است.” نامه 100 (یک JCPOA) طرف را نشان می دهد “. ظریف نوشت: “این توافق نامه توسط ایران اجرا نشده …

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده

ظریف پیامی در توییتر خود نوشت: “بورخا یک برنامه جامع است که در سه کشور اروپایی به علاوه سه کشور دیگر (از جمله ایالات متحده) و ایران تکمیل شده است.” نامه 100 (یک JCPOA) طرف را نشان می دهد “.

ظریف نوشت: “این توافق نامه توسط ایران اجرا نشده است.” وی گفت: “ایالات متحده و اروپا باید از انسانها كاسته شوند تا به تعهدات خود عمل كنند ، شركت خود را حفظ كنند اما به آنها عمل نكنند.”

وزیر امور خارجه ایران دوباره هشتگ “تعهد ، توافق شده است” را ادامه داد و ادامه داد که ایران می تواند بدهد.

140 قانونگذار آمریکایی از هر دو حزب نامه ای به دولت رئیس جمهور جو بایدن نوشتند و از رئیس جمهور خواستند تا با برجای ایران به توافق برسد.

شبکه خبری ABC ، ​​که می گوید این نامه را دیده است ، وی به قانونگذاران آمریکایی نوشت که بایدن هدف یک توافق دو طرفه را هدف قرار دهد ، ایران و سایر کشورها برای دستیابی به یک توافق جامع علاوه بر موضوع هسته ای تهران ، اختلافات را پوشش می دهد. DAT

این نامه توسط 70 قانونگذار و قانونگذار جمهوری خواه و دموکرات توسط 70 وزیر امضا شده به وزیر خارجه آنتونی پلک زده تا روز سه شنبه امضا شده است.

وی سخنان توافق نامه جدید را بیان می کند ، گفته می شود قانون گذاران آمریکایی در برنامه موشکی ایران سالم و سنگین ، قدرت هسته ای و فعالیت های منطقه ای آن هستند.

هنگامی که واشنگتن قصد داشت قسمت هسته ای معامله را نقض کند با درآمد حاصل از دولت ایالات متحده ، آژانس بین المللی انرژی هسته ای (انرژی هسته ای) را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل می کند ، در حال برداشتن گام های برداشته شده توسط واکنش آمریکا به نقض پیمان است.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که با توجه به اینکه واشنگتن طرف توافق و کاهش حضور تهران در پادشاه در واکنش به اقدام غیرقانونی ایالات متحده است ، پس از لغو تحریم ها هیچ اقدامی توسط تهران انجام نخواهد شد.


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 21 اسفند 1399 ] [ 6:08 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]