سیدصالحی: پرسپولیس فقط با غیرتش به فینال رسید/ اولین اشتباه، آخرین اشتباه است


بازیکن سابق پرسپولیس نامیده می شود ، “در بازی های بزرگ ، اولین خطا نهایی می شود و اشتباه اولسان می تواند از این تجربه استفاده کند.” در مصاحبه ای با مجله رز ، سید مهدی سید صالحی گفت که شکست پرسپولیس ، تیم و نایب قهرمان دو تیم اولسان در ابتدای بازی ، بازی …

سیدصالحی: پرسپولیس فقط با غیرتش به فینال رسید/ اولین اشتباه، آخرین اشتباه است https://rosemag.ir/2020/12/20/سیدصالحی-پرسپولیس-فقط-با-غیرتش-به-فینا/ مجله رز Sun, 20 Dec 2020 01:13:31 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2020/12/20/سیدصالحی-پرسپولیس-فقط-با-غیرتش-به-فینا/ بازیکن سابق پرسپولیس نامیده می شود ، “در بازی های بزرگ ، اولین خطا نهایی می شود و اشتباه اولسان می تواند از این تجربه استفاده کند.” در مصاحبه ای با مجله رز ، سید مهدی سید صالحی گفت که شکست پرسپولیس ، تیم و نایب قهرمان دو تیم اولسان در ابتدای بازی ، بازی …

بازیکن سابق پرسپولیس نامیده می شود ، “در بازی های بزرگ ، اولین خطا نهایی می شود و اشتباه اولسان می تواند از این تجربه استفاده کند.”

در مصاحبه ای با مجله رز ، سید مهدی سید صالحی گفت که شکست پرسپولیس ، تیم و نایب قهرمان دو تیم اولسان در ابتدای بازی ، بازی به اولسان رسید و در ترکیبی از کار فشار آورد. اگر قبلاً انتشارات دانشگاه اولسان فرد قدرتمندی بود ، نقطه ضعف در بین مردم با مردان تیم مقابل است. همانطور که او صحنه ای را ترک کرد که خط دفاعی اولسان در مقابل کوبه آلبرت مرتکب خطا شد و خطای رخ داده در این بازی و مهدی عبدی می تواند دردها را باز کند.

او به پایان رسید مجازات از قصد ناشی از عدم است

وی گفت: “هدف خاص تا زمانی که او نه تنها در آن لحظه 40 دفاع کرد و بازیکنانی که تیم در مقابل حملات در چشمان آنها بود ، اما پس از به ثمر رساندن گلها و اهداف برای افزایش اعتماد به نفس افزایش یافتند.” برای هر نبرد از غم و اندوه بزرگ و هوشیار باشید ، بنابراین حداقل 10 دقیقه پس از گلزنی ، گناه نیست ، بلکه این از تجربه است و منجر به اعدام هافبک اولسان به آنها می شود. البته اگر بازی مجبور باشد به قفل برگردد ، غیر از 1-0 بازی تساوی است.

پرسپولیس حمله می کرد و می رفت

بازیکنی به نام پرسپولیس دلیل گل سابق آن پس از دو برابر شدن پرسپولیس است و افزود: ترس از پرسپولیس پنهان اولسان کم شد و پیر و بازنشسته. در غیر این صورت یک توپ بود و عقب نشینی می کرد و با عجله به اولسان دشمن پرسپولیس بود. از آنجا که ایجاد شده می تواند بیشتر به مکانهای تفریحی عمومی متمرکز شود و از عمق منبع دفاعی تیم دفاع استفاده کند ، امتیازات پنالتی دیگر برای تمرکز بر نیاز مناسب برمی گردد.

در بازی های بزرگ ، آخرین خطا است

وی افزود: سید جلال حسینی بسیار عالی بازی کرد ، اما همچنین از یک سری اتفاقات رخ داده ، استفاده می کند و تجربه بازی را بالا می برد و برنده است. اول استفاده از تیم به جای جلو بودن بسیار اولسان تلاش کرد تا وسط مالکیت پرسپولیس را جلو بکشد ، اما برعکس ، ما باید از آن اجتناب کنیم. اما بازی ، پرسپولیس ، 100٪ جایی در پایان تیر دروازه حریف نداشت ، پرسپولیس ، ممکن است با شرایط زندگی ما انجام شود ، قادر به اولسان نیست. و بازی های بزرگ اولین خطای اولسان هستند و می توانند از این تجربه استفاده کنند.

این بازیکنی است که نمی توان خسارت را مقصر دانست

سید صالحی فوتبال را خطاهای زیادی خواند و اگر مشکلی پیش نیاید گفت مهدی شیری واقعاً می فهمد که پرش به بیرون انجام می شود اما در حال حاضر هیچ کس در همه رنگها اشتباه نمی کند. با تمام توجه لازم برای گرفتن فوتبالیست ها تا با تمام قدرت بازی کنند. این نیز هدف مشیت کار شیری مهدی است ، بنابراین به یک شیوه و نمره مگر اینکه سرمایه گذاران آن را بپذیرند. این آسیب به یک بازیگر وارد نشده است ، اما او به وضوح به داشتن یک پیشرفت کامل در تیم A ، پرسپولیس ، مشهور است ، این در غیاب اتفاقاتی است که ما در زندگی خود تجربه کرده ایم مختصر و برای بهبود شرایط جام است و می تواند به عنوان قهرمانی برسد.

اگر هنوز هم باشد ، به خاطر غیرت مردانگی: ایوان

وی در پاسخ به این س whyال که چرا تیم های فوتبال ایران قهرمان می شوند ، گفت: از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در تیم های خلیج فارس و شرق آسیا پشت سر تیم ها هستیم. اگر هنوز هم باشد ، به خاطر غیرت مردانگی: ایوان. با این حال ، ما موفق نشدیم ، و زیرساخت های قانون خود را ساختیم ، اما چیزی ساختیم. اگر ما می خواستیم به قهرمانی برسیم ، این برای شما خواهد بود ، این زیرساخت اصلی این است که زمان برای انجام خدای ما ، و انواع باشگاه وجود ندارد. تا آنجا که مشکلات مالی ما تیم هایی را در ایران می بینیم.

همه چیزهایی که او دارد ، در همان زمان ما فرم را می خواهیم و در ارابه های آنها قرار می دهیم ،

سید صالحی در پایان گفت: مسئله دیگر موقعیت ما در آسیا است. “ما افرادی هستیم که نفوذی برای کمک به تیم های خود نداریم. تنها بازیکن عملکرد تیم را داریم و همه فکر می کنند که نباید با یک تیم برای یک قهرمان باشد. ما در آسیا قدرتمند هستیم ، نه تنها نمی خواهیم که باشیم تا زمانی که به یک میثاق ، میثاق باشگاه ها ، سازمان ، و شما نمی خواهید پس از او بسته شود ، و مردانه انجام دهید.

پیام آخر


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 2 دی 1399 ] [ 10:39 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]