«داستان های کاملا واقعی» از زندگی قهرمانان ایرانی


به گزارش خبرگزاری مجله رز ، مجموعه انیمیشن دو بعدی “در کل ، داستانهای واقعی” و به کارگردانی آن شافت توخالی معین و تهیه کنندگی امپراطور محمد حسین امیر ، که پنج قسمت تولید کرده است ، از شبکه مستند پخش می شود و سه شنبه ، 4 ژوئن و تلویزیون می شود. باعث می …

«داستان های کاملا واقعی» از زندگی قهرمانان ایرانی https://rosemag.ir/2021/05/06/داستان-های-کاملا-واقعی-از-زندگی-قهرم/ مجله رز Thu, 06 May 2021 08:04:43 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/05/06/داستان-های-کاملا-واقعی-از-زندگی-قهرم/ به گزارش خبرگزاری مجله رز ، مجموعه انیمیشن دو بعدی “در کل ، داستانهای واقعی” و به کارگردانی آن شافت توخالی معین و تهیه کنندگی امپراطور محمد حسین امیر ، که پنج قسمت تولید کرده است ، از شبکه مستند پخش می شود و سه شنبه ، 4 ژوئن و تلویزیون می شود. باعث می …

به گزارش خبرگزاری مجله رز ، مجموعه انیمیشن دو بعدی “در کل ، داستانهای واقعی” و به کارگردانی آن شافت توخالی معین و تهیه کنندگی امپراطور محمد حسین امیر ، که پنج قسمت تولید کرده است ، از شبکه مستند پخش می شود و سه شنبه ، 4 ژوئن و تلویزیون می شود. باعث می شود ، در هوا ، 19:50 شب.

این انیمیشن 5 قسمتی ، از شبکه مستند ، برای روایت داستانی درباره قهرمانان ایران ، هر قسمت را حدود 5 تا 7 دقیقه سفارش داده است.

خلاصه تاریخچه هر قسمت اثبات نمی کند که زندگی داستان مریم است: دختری جوان و در جنگ جهانی اول کرمانشاه روی روس ها ایستاد.

داستان “صدفارین” حسینعلی صدفارین حوادث 11 سپتامبر ، تنها با یک ایست بازرسی نظامی ، آن را در ارتش روسیه تنظیم کرد و ساعت های طولانی با آنها جنگید و سرانجام شهادت خود را تمام کرد.

این داستان “روحانی تبریزی” است: برای جلوگیری از تخریب شهر در طول جنگ جهانی اول و کشته شدن خونین شوهرش توسط روس ها ، و در کنار روحانیون تبریزی تبریز برای تمرکز بر روس ها ، که سرانجام در روز عاشورا بودند ، و بنابراین به شهادت رسیدند.

داستان “ذهن یک کوره” داشتن این دو کارمند به خوی رجوع نکرده بود تا بر سر ارتش باسابقه انگلیسی ها ، مقاومت مردم در برابر ایمنی شهر و موتورهایش ، بر دشمن غلبه کند .

در داستان “جنگ سه روزه” داستانی درباره مبارزات لشکرهای دلوار به رهبری رئیس جمهور علی دلواری در ارتش انگلیس در جنگ بزرگ است که به مدت سه روز ادامه داشت و سرانجام با فرار انگلیس پایان یافت.

برخی از عناصر soul-5 عبارتند از: صدا؛ امپراطور محمد حسین ابراهیمی: مشاور: مهدی فارسی ، محققان ، انسیه جهانشاهلو ، هدی موسوی ، آهنگسازی و انیمیشن ، امپراطور محمد علی امیری

858


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 1:30 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]