مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالکریم گفتند: “این منطقه طی سالهای گذشته یکی از خواسته های مردم بوده است و اکنون آنها پر شده اند. “ وی با بیان اینکه باید شاهد تکرار مشکلات و خسارات …

مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/09/مطالبات-پیمانکاران-پرداخت-شود-کشت-گیا/ مجله رز Sat, 08 May 2021 22:55:17 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/05/09/مطالبات-پیمانکاران-پرداخت-شود-کشت-گیا/ به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالکریم گفتند: “این منطقه طی سالهای گذشته یکی از خواسته های مردم بوده است و اکنون آنها پر شده اند. “ وی با بیان اینکه باید شاهد تکرار مشکلات و خسارات …

به گزارش خبرنگار آمند ، عصر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بوشهر با اشاره به فلان منطقه آزاد بوشهر به عبدالکریم گفتند: “این منطقه طی سالهای گذشته یکی از خواسته های مردم بوده است و اکنون آنها پر شده اند. “

وی با بیان اینکه باید شاهد تکرار مشکلات و خسارات ناشی از مناطق آزاد اول در منطقه آزاد بوشهر باشیم ، افزود: با توجه به شرایط خاص که از جمله مجلات تولید ، صادرات و اشتغال بوشهر محسوب می شود.

با اراده آزاد بندر بوشهر بوشهر ، در واقع ، وی بسیار ناخشنود از سوی استاندار “ایجاد و راه اندازی شد در اراضی ملی ، وی افزود ، بار کالاهای وارداتی ، آزادی بندر چیست؟ از بوشهر و نه در واقع ، از میان کارهایی که با تولید ، صادرات و نیروی کار انجام می شود ، بازپرداخت شایسته ای خواهید داشت.

علاوه بر این ، مطالعات استان در دانشگاه ها و م institutionsسسات از استان ها ، گفته شد که انجیل در این تحقیق متعهد است ، افزود: “یکی و در حال توسعه پروژه های تحقیقاتی است که پس از سردرگمی کل درصد انجیل متعهد شده است ، که ممکن است شامل پروژه های بزرگی مانند امکان تولد ، اگر در هوا باشد ، و دیگری با توجه به پروژه های استان “.

زمین از اهمیت بالایی برخوردار است و چالش های استان بوشهر گفت: گیاهان آب شیرین کن ، آب به زمینه ساخت برخی کشورها افزایش می یابد ، هیچ شتابی برای سالها وجود نداشته است.

در همان زمان با استفاده از برخی پروژه های بزرگ در آب استان پیاده روهای کف خرمن و ادامه داد: اکنون برای تسریع در اجرای تأمین فراوان آب سیراف این پروژه ، 44 اعتبار و 50 میلیارد تومان میلیارد تومان 28 ماده از قانون بودجه در نظر گرفته نشده است این پروژه است.

بوشهر رئیس جمهور است ، با بیان اینکه از طریق کشورها و مناطق وابسته به اعتقاد نفت هستیم ، تأکید کرد: همه منابع ، از جمله نسل فوتبال ، و اینکه باید درآمدزایی کند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون مشاوره کمیته ها در شهرهای استان یهودا برای توزیع پول تشکیل شده است ، افزود: سال گذشته ، در آب منطقه ای بوشهر و جاده ، شرکت عمران شهری موفق شده بود ، در این زمینه تصویب شد “.


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ] [ 22:57 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]