آخرین خبرها از حج امسال و واکسیناسیون حجاج / ۳ سناریو برای اربعین ۱۴۰۰


معاون وزیر حج و عمره از حج هلال احمر که در آن مرکز پزشکی اول ، برنامه های حج امسال را توضیح می دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزیر بهداشت قول داد که اگر حج و فرستادن جلال خارجی ایران واکسن باید تهیه شود. “زائران رم باید انجام شوند و …

آخرین خبرها از حج امسال و واکسیناسیون حجاج / ۳ سناریو برای اربعین ۱۴۰۰ https://rosemag.ir/2021/05/15/آخرین-خبرها-از-حج-امسال-و-واکسیناسیون-ح/ مجله رز Sat, 15 May 2021 01:59:13 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/05/15/آخرین-خبرها-از-حج-امسال-و-واکسیناسیون-ح/ معاون وزیر حج و عمره از حج هلال احمر که در آن مرکز پزشکی اول ، برنامه های حج امسال را توضیح می دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزیر بهداشت قول داد که اگر حج و فرستادن جلال خارجی ایران واکسن باید تهیه شود. “زائران رم باید انجام شوند و …

معاون وزیر حج و عمره از حج هلال احمر که در آن مرکز پزشکی اول ، برنامه های حج امسال را توضیح می دهد ، با توجه به اشارات گذشته عربستان ، گفت: “وزیر بهداشت قول داد که اگر حج و فرستادن جلال خارجی ایران واکسن باید تهیه شود. “زائران رم باید انجام شوند و بدون صف واکسینه می شوند.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر طاهر درودی محل استقرار و اعزام زائران به حج امسال ، گفت: “آنچه در حج حج در وزارت حج عربستان اتفاق افتاد و چند روز قبل از امسال اعلام کرد حج با مشارکت کشورهای اسلامی برگزار می شود ، اما آنها به شما نگفته اند که ترکیب حج. “در شرایط چند درصد ، و اینکه او آن را به دست گرفت ، چند درصد است؟” در همان زمان ، وزارت حج عربستان سعودی و اعلام جزئیات شرایط برای رسیدن به ایمنی ، پروتکل ها و سن ، و افرادی که می توانند به حج بروند و غیره ، باید از وزارت بهداشت عربستان مطمئن باشند. با این حال ، وزارت بهداشت عربستان هنوز چیزی در این مورد اعلام نکرده است. همچنین ، در بخشی از وزارت حج عربستان سعودی از یک خط مستقیم برخوردار نیست ، و انجام مذاکرات با ایران ، آیا عضو بودن مستاجر در مراسم حج و کشورهای اسلامی بیشتر نیست. در حالی که در سال های گذشته ، چند ماه قبل از اینکه وی در زمان انجام حج و حج و وزارت حج و موافقت نامه های اسلامی عربستان با کشورهایی که حتی در این سال از تجارت نیز ممکن است در کمین باشد ، امضا کرده بود.

وی اضافه کرد: “به عنوان یک قاعده ، هنگامی که حج که اولین واحد جهان در ایران به نتیجه می رسد ، ما منتظر هستیم تا تعیین کنیم که آیا مراسم حج را انجام می دهیم یا خیر و شرایط لازم برای اجرای زمان.” بیشتر اتفاق افتاده است

مسافران عفونی تاج ایالت

آمادگی هلال احمر برای انجام واکسیناسیون اتصالات در تاج در صورت برگزاری حج و اعزام زائران ایرانی دروردی گفت: مخازن روتین ، که بخشی از تعهدات هلال احمر است و در سال های گذشته ساخته شده است ، اگر ایرانی نتواند امسال تکمیل شود زائران حج. ” مسئله حساس تر بودن واکسن Covid-19 است. در همین رابطه ، چند ماه قبل از دکتر مرعشی ، مدیر حج تمتع هلال احمر که در آن مرکز پزشکی اول ، دکتر رشیدیان ، مدیر سازمان حج و زیارت ، ژنرال جلسه ای با وزیر بهداشت داشت. 70،000 تا 80،000 نفر وجود دارد ، به ویژه افراد اعزامی ، اما این ناخوشایند است ، زیرا فقط امسال است.

وی افزود: در عین حال ، فرد بیگانه مقدار قابل توجهی واکسن وارداتی واکسن و همچنین ایران را برای ورود به بازار مصرف کرده است و آنها از این بابت نگران نیستند. در حال حاضر ، مسئله اصلی که مربوط به برگزاری یا عدم برگزاری حضور و غیاب حجاج ایرانی است ، به طور قطعی مشخص نشده است و دولت اعلام کرد که سازمان حج و زیارت نهایی برگزار می شود. پس از گزارش موضوع ، ما درمان و پیشگیری از واکسیناسیون و غیره را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: البته واکسن های کرونا به هلال احمر وارد و به وزارت بهداشت ارائه می شود.

3 مأموریت برای برگزاری اربعین

در وهله اول ، اینکه مرکز پزشکی یکی از حج تمتع و حج عمره است و معاون وضعیت ، که تاج هلال احمر است ، در مورد افزایش سرعت واکسیناسیون سرزمین مراسم اربعین گفت: تعدادی از جلسات در این کشور برگزار شده است و کاملاً پایدار است.

درودی وی افزود: “سناریوهای مختلفی برای اجرای مراسم اربعین وجود دارد ، آئین اولین مأموریت اربعین که اصلاً وجود ندارند باید این باشد که آنها مأموریت معدودی هستند که او انجام می دهد. سومین مأموریت در شرایط عادی سالهای گذشته است. اجرای این برنامه سومین تلویزیون عاشورا است و کسی این مسئله را درک نمی کند ، و او در ماه های سپتامبر و اکتبر اربعین ، به نظر می رسد کمی ناخوشایند است. قانونی است که بتوانید آنها را لمس کنید.

وی پاسخ داد: “اما او هنوز هم محتمل تر بود ، به نظر می رسد شرایطی که او مقید بود ، پس از بیش از شرایط محدود ، و کمتر تعداد حساب مسافران ، که از متخصصان ما دفاع می کنند ، من سعی می کنم ، و تعدادی از جلسات برگزار شده است ، و کارشناسان تصادف و تصادف در زندگی و ایمنی ناشی از بیماری تیم تیم ها خطر ثبت نام و ترتیب نیازها را دارند. “توجه داشتن به. با این حال ، باید مدتی صبر کنیم تا به جلو حرکت کنیم ، و سرانجام این کار را در تصمیم ستاد وزارت اربعین انجام دهیم. هلال احمر و وزارت بهداشت و کمیته های عضو ستاد اربعین ، به ویژه بدنبال بحث بهداشت ، مهارت های فنی ما را در ستاد مرکزی ارائه دهیم و در نهایت تصمیم نهایی مانند اینکه آیا دوست دارید مراسم اربعین برگزار شود مرکزی ستاد باشد. ستاد ملی Glory نیز در این امر دخیل است.

و او گفت ، “اگر زائران اربعین اعزام شدند ، و او باید تعیین کند که زیرساخت های بهداشتی لازم نیست که چیزهایی که در داخل و همچنین خارج هستند ، برای اختیارات و مرزهای خودشان. این موارد در حال انجام است مطالعه کرد ، و دلیل آن ، و دیگری به عنوان بستگان ، یک هفته. ” اکنون تصمیم گیری در مورد ستاد اربعین صورت می گیرد.

حتی در اطراف قرنیز به واکسیناسیون اتصالات اربعین ؛ واکسیناسیون اتصالات اربعین ، چون تعداد آنها معمولاً بیشتر از تعداد مسافران است ، وزارت بهداشت کاملاً مطمئن نیست که وعده های درست و مذاکره انجام شده باشد و تا این زمان اظهارنظر در این مورد امکان پذیر نیست. ایجاد شده است.

پیام آخر


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ] [ 6:54 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]