مرگ بیش از ۶۰ نفر بر اثر تب “دِنگی” در هند


تب دنگی ، که اخیراً در فیروزآباد و دیگر مناطق هند گسترش یافته است ، فقط مردم و کودکان زیادی را کشته است. به گزارش مجله رز ، به نقل از ویرایش هندی ، دیروز (جمعه) تعداد قربانیان تب باروت در منطقه فیروزآباد ماهاراشترا به 67 نفر افزایش یافت. بر اساس گزارش ها ، دولت …

مرگ بیش از ۶۰ نفر بر اثر تب “دِنگی” در هند https://rosemag.ir/2021/09/04/مرگ-بیش-از-۶۰-نفر-بر-اثر-تب-دِنگی-در-هند/ مجله رز Sat, 04 Sep 2021 15:17:07 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/09/04/مرگ-بیش-از-۶۰-نفر-بر-اثر-تب-دِنگی-در-هند/ تب دنگی ، که اخیراً در فیروزآباد و دیگر مناطق هند گسترش یافته است ، فقط مردم و کودکان زیادی را کشته است. به گزارش مجله رز ، به نقل از ویرایش هندی ، دیروز (جمعه) تعداد قربانیان تب باروت در منطقه فیروزآباد ماهاراشترا به 67 نفر افزایش یافت. بر اساس گزارش ها ، دولت …

تب دنگی ، که اخیراً در فیروزآباد و دیگر مناطق هند گسترش یافته است ، فقط مردم و کودکان زیادی را کشته است.

به گزارش مجله رز ، به نقل از ویرایش هندی ، دیروز (جمعه) تعداد قربانیان تب باروت در منطقه فیروزآباد ماهاراشترا به 67 نفر افزایش یافت.

بر اساس گزارش ها ، دولت هند سه پزشک از جمله یک کارشناس بهداشت عمومی را به اتهام سهل انگاری و عدم جلوگیری از شیوع بیماری تعلیق کرده و روز چهارشنبه دستور برکناری پزشکان اصلی این کشور را صادر کرد.

در آغاز فصل بارندگی در هند ، شهر فیروزآباد و سایر نقاط مانند ماتور ، اتا و مین پوری تب شدید را تجربه می کنند ، بیماری ای که در آن اکثر کودکان جان خود را از دست می دهند.

در همین حال ، یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش ، که روز دوشنبه از این منطقه دیدن کرد ، به همه مقامات شهری و روستایی دستور داد تا به مسائل بهداشتی در این منطقه توجه داشته باشند.

بر اساس گزارش ها ، تیمی از متخصصان بهداشت از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در فیروزآباد برای جمع آوری لارو پشه از منطقه ای که بیماری در آنجا گسترش یافته بود ، اعزام شدند تا از علت بیماری مطلع شوند.

پس از شیوع بیماری ، مقامات ماهاراشترا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی گسترده ترین برنامه هایی هستند که به موجب آن کارکنان بهداشت خانه به خانه برای بررسی تب و شرایط اضطراری 19 کووید می روند. این برنامه در 7 سپتامبر (ماهانه) راه اندازی می شود و تا 16 این ماه ادامه خواهد داشت.

دنگو یک بیماری ویروسی است که توسط پشه ها به انسان منتقل می شود و در طول زمان گسترش می یابد. علائم نیز شامل تب ، سردرد ، درد عضلات و مفاصل است.

انتهای پیام


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 13 شهريور 1400 ] [ 21:12 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]