دمای ۱۷ استان زیر صفر می‌رود


سرلشکر محمد اصغری وی در مورد آخرین شرایط آب و هوایی روی زمین می گوید: مشکل برف و باران مدرن در شمال و شرق ، شمال و غرب کشور ، کوه جنوبی البرز دریای خزر ، مناطق مرکزی کشور و همچنین در زاگرس مرکزی و جنوبی. وی گفت: امروز و برف در مناطق کوهستانی ، …

دمای ۱۷ استان زیر صفر می‌رود https://rosemag.ir/2020/12/19/دمای-۱۷-استان-زیر-صفر-می‌رود/ مجله رز Sat, 19 Dec 2020 01:37:13 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2020/12/19/دمای-۱۷-استان-زیر-صفر-می‌رود/ سرلشکر محمد اصغری وی در مورد آخرین شرایط آب و هوایی روی زمین می گوید: مشکل برف و باران مدرن در شمال و شرق ، شمال و غرب کشور ، کوه جنوبی البرز دریای خزر ، مناطق مرکزی کشور و همچنین در زاگرس مرکزی و جنوبی. وی گفت: امروز و برف در مناطق کوهستانی ، …

سرلشکر محمد اصغری وی در مورد آخرین شرایط آب و هوایی روی زمین می گوید: مشکل برف و باران مدرن در شمال و شرق ، شمال و غرب کشور ، کوه جنوبی البرز دریای خزر ، مناطق مرکزی کشور و همچنین در زاگرس مرکزی و جنوبی.

وی گفت: امروز و برف در مناطق کوهستانی ، زمان و رعد و برق در مناطق جنوبی وزش باد شدید ، باران و تگرگ در مناطق مستعد است.

معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی سازمان امروز باران استان های گیلان و اردبیل در شمال شرقی خوزستان است.

اصغری گفت: روز بعد ، 30 آذرماه اما استان های سیستان و بلوچستان واقع در استان شمال غربی ، در بیشتر مناطق کشور باران نمی بارد.

وی افزود: در روز 20 دسامبر در بعضی نقاط استان گیلان باران در برخی مناطق و استان های کرمان ، هرمزگان و پیش بینی باران برای مدتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و قابلیت تگرگ و همچنین قابلیت تگرگ همچنین ارتفاعات باران پراکنده در کرمان ، خراسان جنوبی داریم ، خراسان رضوی یزد و جنوب.

معاون مدیر قرعه کشی و یادآوری سازمان هواشناسی گفت: “سه شنبه هفته گذشته دوشنبه ، و آسمان در بیشتر مناطق کشور خواهد بود.”

اصغری گفت چهارشنبه هفته آینده بارش باران بر سیستم از غرب و شمال غرب تأثیر می گذارد.

وی افزود: امروز و شنبه 20 دسامبر در مرکز دریای خزر سمت اراکس مواج خواهد بود.

اصغری فردا در تهران گفت که او وضعیت آب و هوایی را در سر می گوید ، تا حدی برای پیش بینی آسمان ابری ابری همراه با باران پراکنده در بعضی از ساعت ها ، حداقل دما در تهران ، و به ویژه یکی از هشت مرحله فردا است.

و وی افزود: 9 و روز بعد ، هنگامی که او از شهرکرد پائین می آید ، هیچ کمترین دمایی وجود ندارد و در اواسط سرد است ، بالای صفر است و بندرعباس در مجموع حداکثر دمای 24 درجه ، با اواسط استان ، در استان.

معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی سازمان قرار نیست فردا در 17 استان در کمترین دما در زیر صفر درجه باشد.

(235) 235


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 2 دی 1399 ] [ 22:13 ] [ آناشید ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]